اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

انتخابات مهر تاییدی بر مردم ‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات به معنای اعتماد به سازوکار نظام اسلامی و انتخابات مهر تاییدی بر مردم ‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

انتخابات مهر تاییدی بر مردم ‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام روح الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: انتخابات مهر تاییدی بر دموکراسی و مردم ‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است که شرکت در انتخابات به معنای اعتماد به سازوکار نظام اسلامی نیز است.

وی با اشاره به تقارن روز انتخابات با میلاد امام سجاد (ع) و روز جمعه، ‌تصریح کرد: روز جمعه متعلق به امام زمان (ع) است، لذا همه ملت ایران با دیدگانی بصیر، با روحیه‌ای ولایی و اسلامی و با قلبی رئوف و مهربان وارد میدان حماسه می‌شوند تا خیمه‌های ستون حکومت امام زمان (ع) را در کشور اسلامی مستحکم کنند و چارچوب آن را بتن‌ آرمه کنند.

بیگی بر اهمیت انتخابات ایران برای ملت‌های دنیا اشاره کرد و افزود: اکنون دو دسته در دنیا منتظرند و اخبار انتخابات ایران را لحظه به لحظه رصد می‌کنند. وی افزود: دسته اول مستضعفان و دوستداران نظام اسلامی هستند به طوری که اتفاقات ایران به عنوان الگوی تمام دولت‌های اسلامی همیشه برای آن‌ها مهم بوده است و دسته دیگر بدخواهان و دشمنان ایران هستند که چشم دیدن عزت و عظمت ایران را ندارند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در این انتخابات هرچه پررنگ‌تر باشد، سبب خوشحالی دسته اول و یاس و ناامیدی دسته دوم خواهد شد.

بیگی ضمن بیان این مسئله خاطرنشان کرد: دشمن همواره برای سد شدن راه پیشرفت ایرانیان برنامه‌ریزی می‌کند و به این ترتیب می‌خواهد خودباوری ایرانیان را از آنان بگیرد و ایران را به مستعمره خود تبدیل کند، ولی نمی‌داند ملت ایران فرزندان همان روح‌الله هستند که همواره یاد و خاطرش لرزه بر اندام مستکبران انداخته است.

وی عنوان کرد: انتخابات عرصه ظهور غیرت دینی و ملی نظام اسلامی و مهر تاییدی بر دموکراسی و مردم‌ سالاری دینی در آن است و شرکت در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری، به معنای اعتماد به سازوکار نظام اسلامی است.

بیگی با اشاره به حضور و حماسه‌آفرینی همیشگی مردم ایران در راهپیمایی‌ها و انتخابات، تصریح کرد: در هر برهه‌ای از زمان، ایرانیان با حماسه‌آفرینی خود همگان را شگفت زده کرده‌اند، امروز نیز بار دیگر انگشت حیرت بر دهان مزدوران خواهند گذاشت.

انتهای پیام/61009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول