اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مردم نباید نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشند

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور باشکوه در انتخابات گفت: مردم نباید نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشند.

مردم نباید نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پنج‌شنبه شب در مراسم جشن میلاد امام زین‌العابدین(ع) در مسجد چهارده معصوم(ع) برازجان با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی با کمال امنیت و آرامش می‌توانیم مراسم مذهبی را برگزار کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: جا دارد از شیعیان برخی از کشورهای عربی که قلب‌هایشان پر از حب اهل بیت(ع) است ولی امکان برگزاری مراسم و جشن‌های مذهبی را ندارند، یادی کنیم.

وی با اشاره به دستاوردها و سرمایه‌های به‌دست آمده کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای فقط سیاه‌نمایی کرده و فضا را به سمتی هدایت کرده‌اند که تصور می‌کنند با سیاه‌نمایی و موضع‌گیری منفی می‌توانند آرای بیشتری جذب کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در مناظره‌ها و سخنرانی‌های برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مشاهده شد که به ارزش‌های انقلاب بی‌توجهی شده و روی خون شهدا پا گذاشته شد ولی نفس مسیحایی امام خمینی(ره) اجازه نخواهد داد در این نظام چنین افرادی به قدرت برسند و ارزش‌ها توسط آنها پایمال شود.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: نظام ما نظامی است که هر چقدر برای آن تلاش کنیم باز هم کم است و مردم ما همواره با اعتقاد و همراهی ولایت فقیه بر اصول و ارزش‌های خود ایستادگی کرده و در برابر دشمنان سر خم نکرده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که برخی از آنها به‌دلیل محدودیت‌ها و برخی به‌خاطر بی‌مدیریتی بعضی از عوامل اجرایی بوده ولی اشتباه یک مدیر نباید باعث شود تمام ارز‌ش‌ها را زیر پا بگذاریم و اقدامات مثبت را نادیده بگیریم.

وی مطالبی در ارتباط با زندگی امام زین‌العابدین(ع) بیان کرد و حوادث و ویژگی‌های دوران آن حضرت را برشمرد.

موسوی‌نژاد با اشاره به انتخابات روز 24 خرداد گفت: همه مردم وظیفه دارند در تعیین سرنوشت خود شرکت و دخالت کنند و نباید به آینده کشور بی‌تفاوت باشند.

این مسئول افزود: ما وظیفه داریم ولایت فقیه و حق را یاری کنیم تا مثل مردم زمان امیرالمؤمنین(ع) نشویم که به‌دلیل یاری نکردن حق موجب شدند تا ایشان خانه‌نشین شوند.

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداختند.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول