اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن روحانی:

دولت تدبیر از تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: دولت تدبیر ادامه دهنده راه دولت هاشمی و خاتمی است.

دولت تدبیر از تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر امروز در جمع هواداران خود در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: دولت شما یعنی دولت تدبیر نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف 6 ماه به یک سوم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر از هرگونه تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد، افزود: این دولت حتی به آن‌هایی که هشت سال به ماها تهمت زدند، مقابله به مثل نخواهد کرد.

روحانی با اشاره به اینکه دولت تدبیر دولتی سازش ناپذیر و تسلیم دشمنان نخواهد شد، گفت: با این وجود ماجراجویی هم در سیاست‌ها نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: دولت تدبیر گرانی را با فکر و برنامه کنترل و کاهش خواهد داد و بیکاری را با روش‌هایی چون توجه به صنعت، کشاورزی و گردشگری کاهش خواهد داد و بیکاری را به نرم جهانی خواهد رساند.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در دولت آینده با تدبیر خودمان با دنیا تعامل سازنده‌ای خواهیم داشت و هرگز با سایر کشورها به دنبال چالش نخواهیم بود.

وی اجماع با سایر قوا و مسئولان را از رویکردهای دولت آینده خود برشمرد و گفت: این وحدت و همدلی به نفع کشور خواهد بود و باعث رفع مشکلات می‌شود که این به نفع مردم است.

روحانی با بیان اینکه همه باید زیر پرچم ایران، اسلام و ولایت جمع شوند، افزود: دولت تدبیر آزادی را به دانشگاه‌ها باز خواهد گرداند و باید مسئولان امانت‌دار آرای مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر ادامه دهنده راه دولت سازندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی خواهد بود، گفت: با توجه به شرایط جدید و نیازهایی که وجود داشته در دولت آینده با رهنمود مقام معظم رهبری برنامه‌هایی را در پیش خواهیم گرفت.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با ستودن اقدامات دولت‌های سازندگی و اصلاحات خاطرنشان کرد: به طور حتم مردم در انتخابات 24 خرداد با رای به کاندیدای این جریانات بر تداوم این مسیر صحه خواهند گذاشت.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول