اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن پاس همدان در گفت‌وگو با فارس:

پاس را به پلی‌آف رساندیم، اما هیچ‌کس حمایت نمی‌کند/ با زندگی‌مان بازی می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: پاس را به مرحله پلی‌آف لیگ برتر رساندیم، اما هیچ مسئول و تماشاگری حمایت نمی کند.

پاس را به پلی‌آف رساندیم، اما هیچ‌کس حمایت نمی‌کند/ با زندگی‌مان بازی می‌کنند

لفته حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط پاس همدان برای بازی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: خبرهای خوبی در پاس وجود ندارد. نه کسی حمایت می‌کند و نه کسی قراردادهایمان را پرداخت می‌کند. هواداران هم پس از پیروزی مقابل مس سرچشمه هیچ گاه سر تمرین حضور پیدا نکردند.

وی ادامه داد:‌ پاس همدان را به مرحله پلی‌آف رسانده‌ایم، اما تاکنون 30 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم. می‌خواهیم اعتصاب کنیم و تمرین نکنیم اما باز هم به خاطر خودمان و مردم مقابل ذوب‌آهن هم با قدرت بازی خواهیم کرد.

بازیکن پاس همدان گفت: نمی‌دانیم باید مشکلات‌مان را به چه کسی بگوییم؟ امروز به دیدار افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان همدان رفته بودیم، اما او گفت که هیچ کاره است و کاری نمی‌تواند انجام دهد. اگر این طوری بود چرا پاس را از تهران به همدان منتقل کردند؟ ما کل درآمدمان از فوتبال است و کار دیگری نداریم چرا با زندگی ما بازی می‌کنند؟

حمیدی در مورد دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. با پیروزی در آن می‌توانیم راهی لیگ برتر شویم اما مشکلات روحی و روانی وجود دارد که کارمان را سخت کرده است. با این وجود انگیزه لازم را داریم که حداقل برای خودمان هم که شده لیگ برتری شویم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول