اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حدادعادل در مسجد مقبره تبریز

وظیفه هر دولت منتخب سامان دادن به مدیریت اقتصادی کشور است

نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: وظیفه دولت من یا هر دولت دیگری که در این کشور می‌خواهد خدمت کند در درجه اول این است که مدیریت اقتصادی این کشور را سامان دهد.

وظیفه هر دولت منتخب سامان دادن به مدیریت اقتصادی کشور است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به تبریز، غلامعلی حداد عادل نامزد ریاست جمهوری یازدهم با اقامه نماز ظهر در مسجد مقبره تبریز در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: یکی از جایگاه‌های دین در آذربایجان، بازار تبریز است و شاهد بودم در روزهای وفات ائمه بازار تعطیل می‌شود و دسته سینه‌زنی حرکت می‌کند و این نشان از عمق اعتقادات و ولایتمداری مردم این شهر است.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد:‌تبریز در همه امور پیشگام و پیشقدم بوده و از دیر باز هر وقت حرکتی برای ایران و اسلام آغاز شده تبریزی‌ها پرچم‌دار بودند؛ در همین انقلاب اسلامی نیز فراموش نمی‌کنیم در 29 بهمن 56 اولین جرقه انقلاب به برکت حضور آیت‌الله قاضی طباطبایی در این شهر زده شد و شعله‌ای ایجاد کرد که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد.

حدادعادل در ادامه سخنان خود یادآور شد: بنده شعار دولتم را تقوا و تدبیر انتخاب کرده‌ام یعنی از اشخاصی استفاده کنیم که هم متدین و هم با تدبیر باشند و به کشور خدمت کنند.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: بنده یا هر دولت دیگری که در این کشور می‌خواهد خدمت کند در درجه اول باید مدیریت اقتصادی را سامان دهد؛ دولت و ملت باید دست به دست هم دهند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند با حماسه سیاسی و اقتصادی از این مرحله عبور کنیم و دشمن را برای رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

حداد عادل در پایان افزود: بنده به کار صنعتگران تبریزی اعتقاد دارم و همواره کفش تبریز می‌خرم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول