اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

قانون ارتقای کیفیت خودرو اجرا شود

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو انتقاد کرد.

قانون ارتقای کیفیت خودرو اجرا شود

موید حسینی صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خوی، با انتقاد از وضعیت صنعت خودرو، اظهار داشت: صنعت خودرو در شرایط فعلی مانند مریضی می‌ماند که نیاز به جراحی و علاج دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی مدیران صنعت خودروسازی کشور ضعیف و کم توان هستند که بعضا شاهد برخوردهای سلیقه‌ای و غیر مسئولانه و وعده‌های نادرست به مردم هستیم.

وی با بیان انتقاد از کیفیت خودروهای ساخت داخل، اظهار داشت: صنعت خودروسازی داخل کشور وضعیت رضایت بخشی ندارد و علت آن هم به حمایت‌های بی حساب و کتابی که در گذشته از این صنعت شده، افزایش تعرفه واردات خودرو، ایجاد بازار انحصاری برای تولید خودرو و رانت‌های متعددی که خودروسازان از آن‌ها استفاده می‌کردند، بر می‌گردد.

این نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو، افزود: مجلس تحقیق و تفحص از خودروسازان را به زودی آغاز می‌کند.

حسینی‌صدر اضافه کرد: این اقدام در صدد است عوامل دخیل در ضعف در صنعت خودروسازی را بررسی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود درباره عدم اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو، گفت: این قانون در اواخر سال 89 در مجلس به تصویب رسید و از اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو گزارشی نداریم و این موضوع نیز از مسائلی است که در تحقیق و تفحص از خودروسازان مدنظر قرار داده می شود.

انتهای پیام/61006/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول