اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

این طور نیست که ذوب‌آهن راحت ما را شکست دهد

طیری: گل خدایی به ثمر رساندیم/ صلاح دیدم روی نیمکت ننشینم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: گلی که در دیدار مقابل مس سرچشمه در دقیقه ۹۳ به ثمر رساندیم خدایی بود.

طیری: گل خدایی به ثمر رساندیم/ صلاح دیدم روی نیمکت ننشینم

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صعود به دیدار پلی‌آف لیگ برتر، عنوان کرد:‌ ما به لحاظ اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم، تحت فشار بودیم اما خدا را شکر که با تساوی توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظرم گلی که در دقیقه 93 به ثمر رساندیم خواست خدا بود و گل خدایی به شمار می‌رفت. فقط خداست که می‌تواند بندگان را به زمین بزند و یا بالا ببرد. همه چیز دست اوست.

وی ادامه داد: ما فشار زیادی روی دروازه مس سرچشمه آوردیم و آنها نیز موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما خدا خواست که در دقایق پایانی به گل دست یابیم و به دیدار پلی‌آف تیم برتر صعود کنیم. ما تمرینات خوبی نداشتیم خودم که محروم بودم با همکاری مسئولان استانی و مدیرعامل و غیرت بازیکنان توانستیم به این موفقیت دست یابیم.

سرمربی پاس در مورد عدم حضورش در دو دیدار رفت و برگشت با توجه به قطعی نشدن حکم محرومیتش خاطرنشان کرد:‌ من می‌توانستم روی نیمکت بنشینم اما صلاح دیدم که این کار را انجام ندهم به علت اینکه تنشی ایجاد نشود و همچنین احترام به حکم کمیته انضباطی تصمیم گرفتم روی نیمکت ننشینم و از دور تیم را کنترل کنم.

وی درباره حضورش در روز یکشنبه در کمیته استیناف،‌ گفت: من هیچ گناهی ندارم زیرا اگر گناهی انجام داده بودم تیم را جریمه می‌کردند نمی‌دانم چه مسائلی بوده که چنین تصمیم‌هایی گرفتند.

سرمربی پاس درباره دیدار مقابل ذوب‌آهن، تاکید کرد: به نظرم ذوب‌آهن جزو 4،5 تیم بالای جدول تیم برتر است اما به خاطر یک سری از مسائل نتوانست به حقش برسد. زمانی که ساختار حمله این تیم را آنالیز می‌کردم جزء 3،4 تیم بالای جدول قرار داشت. این تیم بازیکنان ملی‌پوشی دارد و کادر فنی خوبی هم در این تیم فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: شخصیت تیم‌های لیگ برتر با لیگ دسته اول متفاوت است و شرایط غیر برابر به لحاظ آماری و روی کاغذ دو تیم مقابل همدیگر قرار می‌گیرند، به هرحال پاس هم شخصیت و عقبه فوتبالی دارد و از ساختار خوبی برخوردار است. بازیکنان ما با انگیزه هستند و هرچه خدا بخواهد رقم خواهد خورد، به نظرم در این دیدار به غیر از مسائل فوتبالی مسائل روحی و روانی دخیل است. ما چیزی از ذوب‌آهن کم نداریم و هر کس که بخواهد از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهد بود. دلیلی نمی‌شود که چون ذوب‌آهن لیگ برتر است بتواند ما را راحت شکست بدهد.

طیری در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه پاس پیشنهاد دیدار بازی تک بازی به ذوب آهن را داده، تصریح کرد: من مخالف این موضوع هستم زیرا برای ما بازی رفت و برگشت مفیدتر است.

وی در مورد شرایط مالی باشگاه پاس گفت: ‌به هیچ عنوان شرایط خوبی نداریم. مهابادی در حالی که بازیکنان مس سرچشمه 60،70 درصد از قراردادشان را دریافت کردند، پس از حذف اعلام کرد که اگر قراردادها بیشتر پرداخت می‌شد، شرایط متفاوتی داشتند اما ما باید چه بگوییم که تنها بازیکنان 20 درصد قراردادشان را گرفته‌اند و حتی پول توجیبی هم ندارند. باز هم از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که باز هم دنبال این مسائل بودند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول