اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع)‌ در اجتماع بسیجیان پلدختر:

توجه به گفتمان انقلاب از خصوصیات رئیس جمهور آینده است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: آنچه امروز در صحنه بین‎المللی در حال شکل‎گیری است، رویارویی انقلاب اسلامی ایران با غرب است.

توجه به گفتمان انقلاب از خصوصیات رئیس جمهور آینده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، محمدحسین صوفی‌زاده صبح امروز در اجتماع بسیجیان فعال پلدختر با بیان اینکه در 34 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی، انقلاب ایران به عنوان اندیشه‌ای جدید، تمام مدل‎های حکومتی در جهان را زیر سئوال برد، گفت: اندیشه جدید که در ایران شکل گرفت انحصار قدرت و ثروت را شکست.

وی اظهار داشت: تمام تلاش‎های استکبار این است که این اندیشه و این ظرفیت که بر خاسته از گفتمان امام (ره) است، نتواند شکل بگیرد و نتواند برای مسلمانان و آزادی‌خواهان الگو شود.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) به فتنه سال 88 که با هماهنگی کشورهای غربی رخ داد اشاره کرد و گفت: آتش فتنه پیچیده سال 88 با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم خاموش شد.

صوفی‌زاده انتخابات 24 خرداد ماه امسال را مهم‌ترین رویداد کشور دانست و ضمن دعوت مردم برای شرکت حداکثری در پای صندوق‎های رأی افزود: مردم با حضور پر بصیرت خود حماسه سیاسی را تحقق دهند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام حساب ویژه‌ای برای اختلاف‌افکنی بین مسئولان و ایجاد فتنه باز کرده‎اند.

صوفی‌زاده به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری باعث حضور بیشتر مردم خواهد شد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه مردم ایران همواره ثابت کردند که پای انقلاب و نظام خود تا آخرین قطره خون ایستاده‎گی می‎کنند، افزود: تحریم‎ها بر حضور مردم در انتخابات هیچ تأثیری نمی‎گذارد.

انتهای پیام/85009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول