اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قائمشهر خبر داد

درآمد 30 میلیارد ریالی امداد قائمشهر

مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر میزان درآمدهای مردمی امداد قائمشهر در سرفصل مختلف را حدود 30 میلیارد ریال در سال 91 اعلام کرد.

درآمد 30 میلیارد ریالی امداد قائمشهر

سید زین‌العابدین پرواسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه در قائمشهر 2 هزار و 598 خانوار مددجوی امداد عادی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تعداد جمعیت مددجوی عادی این شهر را 5 هزار و 51 نفر اعلام کرد.

این مسئول گفت: در طرح شهید رجایی 2 هزار و 449 خانوار با جمعیت 4 هزار و 25 نفر زیر پوشش امداد قرار دارند.

وی درباره عملکرد کمیته امداد قائمشهر در طرح اکرام بیان داشت: در طرح اکرام ایتام 287 نفر تحت حمایت یک‌هزار و 671 نفر قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام را 4 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی توسط امداد قائمشهر بیان داشت: 553 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت امداد قرار دارند و در راستای حمایت‌های تحصیلی دانشجویان نیز در لیست حمایت امداد قرار گرفتند.

این مسئول یادآور شد: 120 دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند و امداد قائمشهر مبلغ 930 میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و نوعروسان اختصاص داد.

پرواسی در ادامه به اقدامات امداد قائمشهر در بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: 470 نفر از زنان سرپرست خانوار و یک‌هزار و 173 مجریان طرح‌های اشتغال زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی مبلغ هزینه‌شده برای بیمه تامین اجتماعی را 2 میلیارد و 223 میلیون ریال اعلام کرد.

این مسئول امداد در ادامه به ورود امداد در طرح خودکفایی اشاره کرد و گفت: 662 طرح خودکفایی در قائمشهر توسط امداد اجرایی شد که در این ارتباط 50 میلیارد ریال از منابع امداد وام به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر امداد قائمشهر در ادامه به اقدامات انجام شده عمرانی امداد در حوزه ساخت مسکن به مددجویان اشاره کرد و گفت: طرح‌های عمرانی امداد شامل احداث، تعمیر و نوسازی مسکن است که برای اجرای این طرح‌ها سه میلیارد ریال هزینه شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به ورود امداد به مباحث بهداشت و درمان مددجویان، تعداد مددجوی بیمه شده در قائمشهر را 2 هزار و 715 نفر اعلام کرد و گفت: 200 کودک زیر شش سال قائمشهری در برنامه حمایتی این نهاد قرار گرفتند و برای درمان کودکان زیر شش سال نیز یک میلیارد و 215 میلیون ریال هزینه شد.

پرواسی در ادامه به اقدامات انجام شده حمایتی امداد قائمشهر در پرداخت وام قرض‌الحسنه اشاره کرد و بیان داشت: به 736 نفر مبلغ حدود 5 میلیارد و 984 میلیون ریال پرداخت شد.

وی دیگر اقدامات انجام شده در حوزه امداد قائمشهر برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را تهیه جهیزیه برای 169 نوعروس با هزینه یک میلیارد و 886 میلیون عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد قائمشهر به مشارکت‌های مردمی در همکاری با امداد قائمشهر اشاره کرد و گفت: تماس با سامانه صدقی تلفنی در قائمشهر 5 هزار و 68 مورد انجام شد که 11 میلیون و 65 هزار و 250 میلیون ریال در این بخش به امداد کمک شد.

وی میزان درآمدهای مردمی امداد قائمشهر در سرفصل مختلف را 29 میلیارد و 781 میلیون و 812 هزار و 128 ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/86004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول