اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برنامه ‌ریزی‌های انجام شده/

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ابرکوه حضور نیافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با وجود دعوت رسمی و قول وی برای حضور در جلسه بررسی مشکلات راه‌های ابرکوه حضور پیدا نکرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ابرکوه حضور نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، فرماندار ابرکوه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: این جلسه برای بررسی مشکلات آسفالت راه‌های ابرکوه و با دعوت از مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تشکیل شده است.

اسماعیل برزگرزاده افزود: متأسفانه با وجود دعوت قبلی و هماهنگی‌های انجام شده با این اداره کل، هیچ نماینده‌ای از طرف راه و شهرسازی استان یزد در این جلسه حضور نیافته است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم حضور مسئولان استانی راه و شهرسازی در این جلسه که محوریت نشست را تشکیل می‌داد، به بررسی تعدادی از درخواست‌های ترافیکی مردم شهرستان می‌پردازیم.

چندی قبل نیز با وجود دعوت و قول مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، این مسئول در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه که با محوریت بررسی مشکلات ورزش شهرستان تشکیل شده بود، حضور نیافت.

نصب تابلو توقف ممنوع در خیابان عاشورا در راستای برطرف شدن ترافیک با توجه به درخواست مردم نمازگزار در خیابان امامزاده احمد(ع) و ضرورت بررسی و کار کارشناسی در مورد درخواست اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر تقاضای دوربرگردان در محور سورمق - ابرکوه برای دسترسی آسان‌تر مردم به بوستان فراغه و امکانات رفاهی پیش‌بینی شده، برخی از مصوبات جلسه شورای ترافیک ابرکوه بود.

انتهای پیام/2464/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول