اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

راهپیمایی مردم بجنورد در محکومیت جنایت سلفی‌های وهابی برگزار شد

اهالی مؤمن و ولایت مدار بجنورد پس از اقامه نماز عبادی ، سیاسی و دشمن شکن جمعه با برگزاری راهپیمایی اهانت به صحابه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم بجنورد در محکومیت جنایت سلفی‌های وهابی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نمازگزاران با راهپیمایی از مصلای حضرت امام خمینی‌(ره) تا میدان دولت ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد با عاملان نبش قبر صحابه پیامبر اکرم (ص) شدند.

راهپیمایان بجنوردی در حالی که دست نوشته‌ها و پلاکاردهای مختلفی مبنی بر محکوم کردن جنایات تروریست‌های تکفیری و سلفی در اهانت به اماکن مذهبی و قبر صحابی اسلام را با خود حمل می‌کردند، خشم و نفرت خود را به عوامل استکبار جهانی نشان دادند.

مردم همیشه در صحنه مرکز خراسان شمالی همچنین در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تروریست، بر حمایت از امت اسلام در مقابل دنیای استکباری تاکید کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی، قطعنامه پایانی و سراسری راهپیمایی قرائت شد که با تکبیر حاضران مواد آن مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

به گزارش فارس، در این قطعنامه، اهانت وقیحانه توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به مرقد مطهر حجر بن عدی، حرکتی بی‌شرمانه برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام ذکر شده است.

مشابه این مراسم در سایر شهرهای استان خراسان شمالی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول