اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

جمعیت کنگان طی 5 سال 3 برابر شد

فرماندار کنگان گفت: طبق آمار منتشر شده در سال 85، جمعیت بندر کنگان 25 هزار نفر بوده که این آمار در سال 90 به 76 هزار نفر رسیده است.

جمعیت کنگان طی 5 سال 3 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در سطح جامعه امری لازم است و باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی شاهد ایجاد و راه‌اندازی مراکز متعدد دانشگاهی در کشور هستیم و امکانات بسیار خوبی برای ادامه تحصیل جوانان فراهم شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: شهرستان کنگان به لحاظ ظرفیت‌های موجود دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و باید به وضعیت این شهرستان رسیدگی شود.

تبرکی تصریح کرد: طبق آمار منتشر شده در سال 85، جمعیت بندر کنگان 25 هزار نفر بوده که این آمار در سال 90 به 76 هزار نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: شهری با این رشد غیر طبیعی و با توجه انفجار جمعیتی، در زمینه علمی و پژوهشی جای رشد بسیار زیادی دارد.

فرماندار کنگان گفت: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به شهرستان کنگان داشته باشد تا این شهرستان بتواند به مرکز علمی جنوب استان تبدیل شود.

تبرکی با اشاره به این موضوع که کنگان پل ارتباطی پارس شمالی و پارس یک است، افزود: کنگان به زودی نقطه بزرگی در صنعت نفت و گاز خواهد شد.

وی گفت: باید از همه امکانات و توانمندی موجود در سطح شهرستان بهره ببریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتری در سطوح علمی و دانشگاهی باشیم.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول