اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

سپاه، ارتش و بسیج زیر بیرق ولایت انجام وظیفه می‌کنند

استاندار خراسان‌رضوی گفت: سپاه، ارتش و بسیج زیر بیرق ولایت وظایفشان را انجام می‌دهند.

سپاه، ارتش و بسیج زیر بیرق ولایت انجام وظیفه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزانمهر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در مجتمع آموزشی رفاهی ثامن‌الائمه اظهار کرد: امروز در سایه مقام عظمای ولایت یک فضای همدلی و همکاری بین قوای مسلح موجود است.

وی افزود: نمی‌شود بین نیروهای مسلح سپاه، ارتش و بسیج تفکیک کرد، همگی در یک فضای همدلی تحت امر رهبری هستند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: چه در گذشته که دفاع مقدس بود و چه امروز که دفاع از تمامیت ارضی و امنیت داخلی کشور است نیروهای مسلح ذیل پرچم رهبری ایفای نقش می‌کنند.

فروزانمهر عنوان کرد: به نظر می‌رسد در این گستره خدمت، ارتش ولایتمدار که مردمی بودنش مهم‌ترین مشخصه است؛ توانسته موفق عمل کند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) در ارتباط با اینکه ارتش کلمه طیبه است تصریح کرد: امروز شاهد یک ارتش ولایی و مردمی در گستره نظام جمهوری اسلامی هستیم و هر روز شاهد بالندگی این حوزه اثر گذار در دفاع از کشور هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی بیان داشت: خودکفایی و اقتدار نماد برجسته ارتش و نیروهای مسلح است.

وی افزود: هر روز شاهد ابداعات و اختراعات در حوزه دفاعی کشور هستیم و این موضوع سبب شده که طمع دشمن نسبت به این مملکت از لحاظ برخورد سخت به حداقل برسد.

فروزانمهر با بیان اینکه دشمن اقتصاد را هدف قرار داده است، تاکید کرد: باید در عرصه اقتصاد توجه بیشتری داشته باشیم، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تاکید ایشان بر همین موضوع است.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این شرایط بصیرت و آگاهی و اقتدای امت به امام می‌تواند راز موفقیت ما در تمام عرصه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در تمام عرصه‌ها حضور دارند عنوان کرد: ارتش و سپاه در تمام عرصه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند، امیدواریم با عنایت فرمانده کل قوا عرصه خدمت‌رسانی را ارتقاء بدهیم.

انتهای پیام/70005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول