اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زابل در مجلس خواستار شد

رفع سریع مشکلات شهرستان تازه تأسیس هامون

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع سریع مشکلات شهرستان تازه تأسیس هامون و استفاده از قابلیت‌های این منطقه شد.

رفع سریع مشکلات شهرستان تازه تأسیس هامون

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون، سید باقر حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هامون ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن اظهار داشت: شهرستان هامون از جمله مناطق با ظرفیت در منطقه سیستان است که در صورت استفاده قابل قبولی از این قابلیت‌ها، منطقه به شکوفایی خواهد رسید.

وی افزود: با تدابیر فرماندار هامون که از نزدیک پیگیر رفع مشکلات و مسائل منطقه است امید می‌رود هرچه زودتر از ظرفیت‌های این شهرستان استفاده شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمت به مردم تنها با پشت میز نشینی حاصل نخواهد شد بلکه مدیریت صحیح آن است که به میان مردم آمده و مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

حسینی اضافه کرد: همواره باید خود را خادم مردم بدانیم و در راه خدمت هیچگاه از خداوند غافل نشویم چراکه اگر ثانیه‌ای به حال خود رها شویم قطعاً از کیفیت خدمات و وجدان کاری کاسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تحول در این شهرستان در گرو نگرش همه‌جانبه به مسائل است که با تدابیر مسئول عالی اجرایی هامون به شهرستانی توسعه یافته در سیستان مبدل خواهد شد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود آثار میراث فرهنگی، ظرفیت‌های ترانزیتی و در مسیر بودن این شهرستان از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شکوفایی آن کمک شایانی کند.

فرماندار هامون هم در این جلسه اذعان داشت: اولویت کاری این فرمانداری رفع مشکلات و معضلات منطقه است و برای رسیدن به این امر نیازمند همکاری و تعامل مسئولان مربوطه هستیم.

حمیدرضا فخررحیمی متذکر شد: امیدواریم با تلاش مضاعف تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهد تحولات چشمگیری در آبادانی و عمران منطقه باشیم.

وی اذعان داشت: مشاهده نزدیک مشکلات و ارتباط نزدیک با مردم می‌تواند در شناسایی بهتر مسائل منطقه به ما یاری رساند تا در رفع هرچه سریع‌تر آنها اقدام شود.

فرماندار هامون در این جلسه خواستار همکاری و تعامل بیشتر نمایندگان مردم با مسئولان این شهرستان شد.

انتهای پیام/75001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول