اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان خبر داد

وجود 360 هزار مشترک برق در استان زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: بیش از 360 هزار مشترک برق در استان وجود دارد.

وجود 360 هزار مشترک برق در استان زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری سمینارهای آموزشی برای دانش‌آموزان، مدیران صنایع، کشاورزان و ... به منظور فرهنگ‌سازی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق از برنامه‌های شرکت توزیع برق استان زنجان محسوب می‌شود که در سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه به چاه‌های کشاورزی و واحد‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری توسط شرکت برق استان زنجان برق‌رسانی شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت نقش بسیار مهمی در توسعه استان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در زمینه‌ توسعه فناوری اطلاعات اقدامات موثری توسط این شرکت صورت گرفته است، اضافه کرد: مجازی‌سازی سرورها، استقرار سیستم جامع خدمات مشترکین، واگذاری خدمات فروش انشعابات به دفاتر مخابراتی شهری و روستایی از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

*اجرای 30 پروژه تحقیقاتی در شرکت برق زنجان

وی اجرای بیش از 30 پروژه تحقیقاتی کاربردی را در زنجان از دیگر اقدامات موثر شرکت توزیع نیروی برق استان در سال گذشته برشمرد و افزود: پروژه‌های عمران شهری نیز در سطح شهرهای استان انجام شده است.

کاظمی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان حدود 600 نفر پرسنل دارد، گفت: این شرکت با بیش از 360 هزار مشترک برق و نزدیک به 13 هزار کیلومتر شبکه توزیع نیروی برق به خدمت‌رسانی در سطح استان اقدام کرده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول