اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

در واکنش به گزارش روزنامه الحیات

روزنامه جمهوری اسلامی: هاشمی نمی‌آید

روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی نوشت: درحالی که روزنامه الحیات نوشته چشم منطقه به آمدن هاشمی است اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قاطعیت اعلام کرده در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد.

روزنامه جمهوری اسلامی: هاشمی نمی‌آید

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، روزنامه جمهوری اسلامی امروز شنبه 07/02/92 نوشت: درحالی که روزنامه الحیات نوشته چشم منطقه به آمدن هاشمی است، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قاطعیت اعلام کرده در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد.

 

روزنامه الحیات در گزارشی به بررسی شرایط سیاسی کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخت و نوشت: کارشناسان سیاسی منطقه و جهان به دلیل ابهام و پیچیدگی در صحنه انتخابات 24 خرداد در پیش‌بینی رئیس‌جمهور آینده ایران دچار مشکل شده‌اند اما این مسئله نظارت بر جریان‌های سیاسی در انتخابات را متوقف نمی‌کند بخصوص در شرایطی که ملت ایران در انتظار تغییر و تحول عظیم برای حل مشکلات و بحران‌های اقتصادی است که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

روزنامه الحیات در ادامه گزارش خود نوشت: «در چنین شرایطی اکثر کارشناسان سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی بر این باورند که ورود هاشمی به انتخابات باعث می‌شود که بازی‌های سیاسی طراحی شده بهم خورده و در انتخابات، پازل "حماسه ای" تکمیل شود که رهبر انقلاب در نامگذاری امسال برای جمهوری اسلامی آن را پیش‌بینی کرده بودند».

 

روزنامه جمهوری اسلامی در پایان مطلب فوق نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکنون بارها اعلام کرده برای انتخابات آینده ریاست جمهوری داوطلب نخواهد شد.

بازگشت به صفحه نخست سرویس فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول