اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی خبر داد

اختصاص پست‌های مصوب برای فرمانداری راز و جرگلان‌

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی از اختصاص پست‌های مصوب برای فرمانداری شهرستان مرزی و نوپای راز و جرگلان خبر داد.

اختصاص پست‌های مصوب برای فرمانداری راز و جرگلان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد حسین نژادحسین بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در ساختار اجرایی شهرستان جدیدالتأسیس راز و جرگلان فرمانداری با 18 پست، بخشداری مرکزی با پنج پست، بخشداری غلامان با هفت پست و بخشداری جرگلان با هفت پست سازمانی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی ادارات در این شهرستان هم مجوزهای لازم از دولت گرفته شده است از دستگاه‌ها خواست تا با توجه به پیش بینی ابزارهای تشویقی از این امکان برای ایجاد ادارات استفاده کنند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: فعلاً برای راه‌اندازی این ادارات بنای تشویق گذاشته شده است تا دستگاه‌ها سریع‌تر اقدام کرده و در آینده از سایر  ابزارها چون ضرب الاجل استفاده خواهد شد.

وی اختصاص اعتباراتی برای اجاره ساختمان ادارات در این شهرستان را برشمرد و گفت: افزایش اجاره بها ناشی از اجاره ساختمان از سوی ادارات در مرکز شهرستان امری بدیهی است با این وجود دستگاه‌ها باید در زمینه به حداقل رساندن این مهم تدبیر کنند.

وی ادامه داد: احداث مجتمع اداری در این شهرستان نوپا نیز در دستور کار معاونت عمرانی استاندار بوده تا ساختمان ادارات مستقل در این فضا احداث شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون فرمانداری راز و جرگلان در محل بخشداری سابق و همچنین بخشداری‌های غلامان و یکه سعود در ساختمان‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استقرار دارند، افزود: بنا داشته تا ساختمان فرمانداری و بخشداری‌های این شهرستان را یک ساله اجرا و آماده کنیم.

نژاد حسین با بیان اینکه اخیراً یک میلیارد و 500 میلیون ریال تجهیزات اداری نیز برای این شهرستان خریداری و در اختیار این شهرستان قرار گرفت، گفت: از نظر ما به عنوان معاونت توسعه منابع انسانی تمام امکانات و زیرساخت‌ها به منظور راه اندازی تشکیلات اداری در شهرستان نوپای راز و جرگلان فراهم شده است.

به گزارش فارس، شهرستان راز و جرگلان در 28 اسفند سال گذشته به عنوان هشتمین شهرستان خراسان شمالی با معرفی سرپرست فرمانداری تاسیس شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول