اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

ایجاد 30 هزار شغل با راه‌اندازی سد دالکی

فرماندار دشتستان از ایجاد 30 هزار شغل با راه‌اندازی سد دالکی خبر داد.

ایجاد 30 هزار شغل با راه‌اندازی سد دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در بازدید از محل اجرای سد دالکی اظهار داشت: دشتستان بیش از 70 درصد سطح زیرکشت کشاورزی استان بوشهر را در اختیار دارد و باید برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی امری مهم است و بدون تردید با تامین به موقع آب کشاورزان، گامی در کیفیت‌بخشی به محصولات برمی‌داریم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد سد دالکی و بهره‌برداری از این طرح بزرگ و مهم موجب بهبود وضعیت آب کشاورزان و رونق کشاورزی در منطقه می‌شود.

خرمی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشاورزی و رضایتمندی مردم و کشاورزان از اساسی‌ترین مزایای راه‌اندازی و تکمیل این طرح مهم است.

وی از ایجاد 30 هزار شغل با راه‌اندازی سد دالکی خبر داد و گفت: راه‌اندازی و احداث این سد باعث اشتغال‌زایی نزدیک به 10 هزار خانوار با جمعیت بیش از 30 هزار نفر در حوزه کشاورزی شهرستان خواهد شد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: احداث این سد علاوه بر کنترل سیلاب منطقه باعث تامین آب و آب‌دهی بیش از سه هزار هکتار از نخلستان‌ها و اراضی کشاورزی منطقه خواهد شد.

خرمی با اشاره به اینکه ارتفاع سد دالکی 105 متر است ابراز داشت: مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر اهتمام جدی در احداث این سد دارند و امیدوار هستیم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این سد باشیم.

وی یادآور شد: از همه امکانات و توان موجود برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول