اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه عملیات جدیدی را در جنوب دمشق آغاز کرد

یگان‌های ارتش سوریه عملیات جدیدی را در منطقه «جدیدة‌الفضل» در جنوب دمشق پایتخت سوریه آغاز کردند که شاهد انتشار گسترده افراد مسلح و گروه‌های تروریستی در آن است.

ارتش سوریه عملیات جدیدی را در جنوب دمشق آغاز کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه از امروز چهارشنبه عملیات جدیدی را در منطقه «جدیدة الفضل» در جنوب دمشق، پایتخت سوریه آغاز کردند که شاهد انتشار گسترده افراد مسلح و گروه‌های تروریستی در آن است.

تاکنون نتایج این عملیات به دلیل ادامه و استمرار آن مشخص نشده است و یک منبع محلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد که ارتش سوریه چندین عملیات را در این منطقه به اجرا گذاشت.

این منبع محلی در ادامه افزود: در این مجموعه عملیات‌ها شمار زیادی از مراکز تجمع افراد مسلح و گروه‌های تروریستی در این منطقه هدف قرار گرفته و منهدم شدند که براثر آن ده‌ها فرد مسلح کشته و شمار زیادی زخمی شدند.

منطقه «جدیدة الفضل» ادامه منطقه جغرافیایی «جدیدة عرطوز» است که منطقه‌ای باز به روی شماری از روستاها و مناطق «جبل الشیخ» است که در جنوب دمشق مرکز سوریه واقع شده است.

منطقه «جدیدة الفضل» طی روزهای گذشته پذیرای ده‌ها فرد مسلح و شماری از گروه‌های تروریستی بود که از مناطق داریا، المعضمیه، عرطوز البلد و قطنا پس از آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در این مناطق بود و به دلیل در معرض خطر و تنگنا قرار گرفتن از این مناطق فرار کرده و وارد منطقه «جدیدة الفضل» شده بودند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول