اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2،9 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 2،9 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 2،9 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی اجرا می‌کند که یکی از عمده‌ترین این طرح‌ها اکرام ایتام است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با ثبت نام از حامیان به منظور قبول کفالت ایتام اجرایی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته اکرام ایتام یکی از طرح‌های پردرآمد کمیته امداد بوده و طرحی است که مردم مشارکت بیشتری در قالب اجرای آن دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مراکز اجرای طرح اکرام ایتام به صورت ویژه خانه انفاق زنجان است، اضافه کرد: این مرکز نیکوکاری به صورت ویژه به منظور ثبت‌نام حامیان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص یافته و سالانه کمک‌های بسیاری در قالب طرح‌های اجرایی امداد در خانه انفاق جمع‌آوری می‌شود.

*جذب بیش از یک هزار حامی در خانه انفاق زنجان

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان 2 میلیارد و 977 میلیون و 534 هزار و 350 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 73 حامی در خانه انفاق جذب و یک هزار و 362 یتیم واگذار شد.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از کمک‌های حامیان در حمایت از ایتام افزود: امیدواریم در سال نو نیز حامیان و خیرین امداد را در به منظور کمک‌رسانی و خدمت‌دهی بهتر و بیشتر به مددجویان همراهی و یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان همواره یار و یاور امداد در خدمت‌رسانی به محرومین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام استان زنجان در ادامه با ارائه آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد افزود: در سال گذشته در قالب طرح محسنین 24 میلیون و 367 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی حامی یابی طرح محسنین را 25 مورد اعلام کرد و گفت: در این راستا 30 نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت امداد واگذار شد.

حسنلو در ادامه با اشاره به جمع آوری یک میلیون و 815 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان افزود: همچنین در قالب نذورات قربانی نیز 16 میلیون و 236 هزار و 500 ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده‌ گفت: بر اساس اهداف طرح اجرایی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول