اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فلسطینیان خشمگین دفاتر آنروا در رفح را به تعطیلی کشاندند

با وجود تصمیم آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی «آنروا» در خصوص بازگشایی مراکز ارائه خدمات این آژانس در نوار غزه اما تعدادی از معترضان با برگزاری تظاهراتی دفاتر آنروا در رفح را به تعطیلی کشاندند.

فلسطینیان خشمگین دفاتر آنروا در رفح را به تعطیلی کشاندند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، تظاهرات‌کنندگان فلسطینی اعلام کردند که تصمیم برای بازگشایی مراکز آنروا در نوار غزه بدون پاسخ به خواسته‌های آن صورت می‌گیرد و آنها خواهان عدم کاهش خدمات آنروا هستند.

«عدنان ابوحسنه» سخنگوی آنروا در این باره گفت که آنروا امروز سه‌شنبه مراکز ارائه خدمات خود در غزه را پس از چند روز تعطیلی در اعتراض به حمله تظاهرات‌کنندگان به این مراکز، بازگشایی می‌کند.

وی افزود که پس از دریافت تضمین‌های لازم از نهادهای محلی مبنی بر عدم به خطر افتادن جان کارکنان آنروا، تمامی 20 دفتر آنروا در سراسر نوار غزه بازگشایی می‌شود.

منابع محلی در غزه گفتند که دولت حماس تضمین‌هایی برای حمایت از مقرهای آنروا ارائه کرده است.

ابوحسنه افزود که این مراکز کمک‌هایی به 800 هزار آواره در غزه ارائه می‌کند و از اواخر هفته گذشته به دنبال یورش به مقر آنروا در غزه تصمیم به تعطیلی دفاتر این آژانس در غزه گرفته شده بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول