اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تیم برق شیراز

شهرداری تبریز جای استقلال خوزستان را در صدر گرفت

با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تیم برق شیراز و ۳ بر صفر بازنده شدن برق مقابل شهرداری تبریز، این تیم جای استقلال خوزستان را در صدر گرفت.

شهرداری تبریز جای استقلال خوزستان را در صدر گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از اعاده دادرسی باشگاه برق شیراز نسبت رای صادر شده کمیته انضباطی که طی آن بر بازنده شدن 3 بر صفر تیم برق شیراز در دیدار مستقیم آن تیم با شهرداری تبریز و اخراج تیم برق شیراز از دور مسابقات و 3 بر صفر شدن دیدارهای آتی این تیم با تیم‌های حریف صادر شده بود. باشگاه برق شیراز به این رای اعتراض خود را اعلام کرد و  پس از ارسال درخواست اعاده دادرسی و صدور قرار قبولی آن و نیز صدور دستور موقت مبنی بر انجام مسابقات مربوط و تحقیق و بررسی دقیق و پس از اخذ نظر کارشناسی کمیته مسابقات، با توجه به اینکه برق شیراز دلایل و مدارک جدیدی که موثر در نقض رای قبلی باشد را ارائه نکرد و رای مذکور نیز مطابق قانون و به درستی صادر شده است.

استدلال مدیریت محترم باشگاه برق شیراز مبنی بر آمادگی برخی ارکان تیم جهت عزیمت به محل مسابقات نیز کفایت قانونی در توجیه اعاده دادرسی ندارد. لذا کمیته انضباطی ضمن رد اعاده دادرسی، حکم بر تایید رای قبلی داشته و اعلام می‌کند که نتیجه مسابقه انجام نشده تیم برق شیراز با شهرداری تبریز همان 3 بر صفر به سود شهرداری تبریز است و تیم برق شیراز از دور مسابقات باقی مانده حذف و نتیجه دیدار آن تیم با تیم‌های سایپا شمال، فولاد یزد و ملی حفاری اهواز نیز 3 بر صفر به سود حریفان اعلام می‌شود.

این رای قطعی است.

بدین ترتیب و با احتساب 3 امتیاز این بازی شهرداری تبریز با 46 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان جای این تیم را در صدر جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته اول آزادگان گرفت و در صورت پیروزی در دیدار آخر خود به احتمال زیاد به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول