اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور خبر داد

برگزاری همایش روز جهانی بهداشت در نیشابور

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور از اجرای برنامه‌های محوری در این شهرستان با مشارکت ادارات، نهادها و شرکت‌های نیشابور خبر داد.

برگزاری همایش روز جهانی بهداشت در نیشابور

غلام‌علی عابدینی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: برگزاری نشست خبری مسئولان دانشکده علوم پزشکی نیشابور با خبرنگاران، نواخت زنگ سلامت در آموزشگاه وکیلی 10، برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه سلامت در فرهنگ‌سرای سیمرغ از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: همایش روز جهانی بهداشت با موضوع شیوه زندگی سالم در فرهنگ‌سرای سیمرغ و جشنواره غذای سالم در نیشابور برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور گفت: مسئولان دانشکده علوم پزشکی نیشابور طی هفته سلامت قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای نیشابور، خرو، قدمگاه، درود، بار و اسحاق‌آباد سخنرانی می‌کنند.

عابدینی یادآور شد: دو چادر اطلاع‌رسانی و اندازه‌گیری فشار خون در میدان امام و مسجد جامع با همکاری شهرداری و هلال‌احمر برپا می‌شود.

وی توزیع 30 عنوان بسته آموزشی با فشار خون و سایر بیماری‌ها با شمارگان30 هزار نسخه، چاپ تقویم سال 92 با شمارگان 4 هزار نسخه با درج شعار سال، تهیه هزار عدد خودکار و ساک دستی پارچه‌ای با درج شعار سال، طراحی و چاپ پوستر هفته سلامت، تهیه بنرهای اطلاع‌رسانی و آموزشی و نصب آن در سطح شهر را از برنامه‌های تبلیغاتی هفته سلامت در نیشابور عنوان کرد.

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور با اشاره به بازدید مسئولان از بخش قلب بیمارستان 22 بهمن در این هفته از تشکیل ستاد برگزاری این هفته در شهرستان، کمیته بزرگداشت در معاونت‌ها و زیرکمیته در بخش‌های معاونت‌ها و معرفی یک نماینده از هر معاونت برای عضویت در کمیته اجرایی برنامه‌های هفته سلامت خبر داد.

عابدینی با اشاره به برگزاری برنامه بازآموزی با موضوع فشار خون برای پزشکان، یادآور شد: اعضای ستاد هفته سلامت شهرستان هر کدام برنامه‌های جداگانه‌ای را برای بزرگداشت این هفته تدارک دیده‌اند که در طول این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول