اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عباس: اسرائیل مسئول تنش و آشوب در اراضی فلسطینی است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تنش و آشوب در اراضی فلسطینی دانست و نسبت به پیامدهای آن بر تلاش‌های صلح هشدار داد.

عباس: اسرائیل مسئول تنش و آشوب در اراضی فلسطینی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمود عباس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول تنش و آشوب در اراضی فلسطینی است که در نتیجه آن 2 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وی افزود که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند قدمی در جهت صلح بردارند.

عباس اظهار داشت: به نظر می‌رسد که اسرائیل می‌خواهد فضا را متشنج کرده و آشوب در اراضی فلسطینی ایجاد کند زیرا غیر ممکن است که در تظاهرات مسالمت‌آمیز 2 فلسطینی شهید شوند.

وی تصریح کرد که این رفتارها بیانگر آن است که اسرائیل می‌خواهد اوضاع امنیتی اراضی فلسطینی را متشنج سازد زیرا اگر اسرائیل نسبت به امنیت و روابط حریص بود در آن صورت از زور علیه تظاهرات‌کنندگان استفاده نمی‌کرد.

این اظهارات عباس چند روز قبل از دیدار وی با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در امان در تلاش برای پیشبرد مذاکرات سازش، ایراد شد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیامدهای ناگوار تنش در اراضی فلسطینی هشدار داده بود.

در همین راستا «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان گفت که عباس تماس‌های فشرده‌ای با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور تشریح خطرات افزایش تجاوزات اسرائیل علیه امنیت و ثبات منطقه که بر تلاش‌های آمریکا در خصوص احیای روند سازش تاثیر می‌گذارد، انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول