اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

ایجاد تالارهای کودک در مناطق شهری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: از سال آینده، این مجموعه نسبت به طراحی و احداث تالارهای ویژه کودکان در مناطق مختلف شهری تبریز اقدام خواهد کرد.

ایجاد تالارهای کودک در مناطق شهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: تالارهای کودک در واقع محلی برای اجرای برنامه‌ها و جنگ‌های مخصوص کودکان و نوجوانان است و عمدتا با هدف اجرای ویژه برنامه‌های موضوعی این طیف و گروه سنی و مشخصا جشن تولدهای کودکان و نوباوگان تبریزی طراحی و ساخته خواهند شد.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر این که مدیریت شهری تبریز پیش از این نیز با راه‌اندازی چندین خانه اسباب بازی و شهربازی‌های متنوع در سطح مناطق شهری، گام‌های اولیه را برای ایجاد و توسعه اماکن و بسترهای بازی، نشاط، سرگرمی و تفریح برای کودکان و نوجوانان برداشته است، خاطرنشان کرد: تالارهای کودک به منظور ایجاد و فراهم کردن محلی مناسب برای برپایی جشن‌های تولد و تکلیف برای کودکان با کم‌ترین هزینه و بهترین کیفیت در دستور کار شهرداری قرار دارد و از سال آینده مراحل احداث تعدادی از این تالارها آغاز خواهد شد.

نوین در عین حال با اعلام این که احداث و راه‌اندازی تالارهای کودک در شهر تبریز با همکاری شهرداری‌های مناطق و برخی سازمان‌ها انجام خواهد پذیرفت، افزود: در این راستا ساخت و احداث 15 تالار کودک در مرحله نخست در دستور کار شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه قرار گرفته است که از سال 92 نسبت به احداث آنها اقدام خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: هدف و اولویت اصلی در استفاده از این تالارها با خانواده‌های کم‌بضاعت و محروم خواهد بود تا شعار توزیع عادلانه خدمات برای همه محقق شود. 

انتهای پیام/60002/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول