اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شوش:

رکورد ثبت ولادت در شوش شکسته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شوش گفت: رکورد ثبت ولادت در سطح شهرستان شوش شکسته شده و این شهرستان در ثبت قانونی این تعداد ولادت رکورددار خوزستان شد.

رکورد ثبت ولادت در شوش شکسته شد

عبدالله آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در بهمن سال‌جاری بیش از 444 ثبت ولادت در شهرستان شوش انجام شده است که طبق آمار و شاخص‌های موجود نسبت به تعداد جمعیت این شهرستان رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به جنسیت این نوزادان خاطر نشان کرد: در این شهرستان در بهمن ماه 236 نوزاد پسر و 208 نوزاد دختر متولد شده است که ولادت آنها در موعد قانونی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به تعداد ولادت‌های شهرستان شوش در 11 ماه گذشته تاکید کرد: در 11 ماه گذشته 4 هزار و 524 تولد در سطح شهرستان شوش به ثبت رسیده است.

آل‌کثیر با اشاره به جنسیت متولدان در 11 ماه گذشته شهرستان شوش تاکید کرد: در 11 ماه گذشته در شهرستان شوش 2 هزار و 420 نوزاد پسر و 2 هزار و 104 نوزاد دختر متولد شده‌اند.

رئیس اداره ثبت احوال شوش درباره موعد قانونی تعیین شده در این باره افزود: برای ثبت تولد موعد 15 روزه قانونی تعیین شده است که باید در اسرع وقت و در این زمان مشخص شده ولادت به ثبت برسد.

آل‌کثیر درباره میزان رشد جمعیت در شهرستان شوش خاطر نشان کرد: رشد جمعیت در سطح شهرستان شوش 2.2 است که از متوسط کشوری قدری بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش با جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر در شمال خوزستان واقع بوده و شغل اکثر مردم در این شهرستان کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول