اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد

مطالبات 60 میلیاردی آبفای شهری مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: آبفای شهری 60 میلیارد ریالی از مردم مطالبه دارد.

مطالبات 60 میلیاردی آبفای شهری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، محمدتقی حسین‌زاده در همایش تجلیل از ایثارگران شاغل در این شرکت اظهار داشت: آبفای مازندران 63 پست مدیریت دارد که 40 پست مدیریتی این شرکت در اختیار جانبازان و ایثارگران است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که دشمن بر علیه کشور ما به وجود آورد،‌ گفت: در آبفای مازندران مشکلات را کنترل کردیم و با تخصیص 15 درصدی بودجه، خدمت‌رسانی به مردم را متوقف نکردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مطالبات شرکت آب و فاضلاب از مردم را 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا مطالبات از مردم را وصول تا مشکلات مالی این شرکت رفع شود.

در ادامه حجت‌الاسلام علی فرسود یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در مازندران گفت: ایثار انسان به دلیل اختیاری بودن، بسیار ارزشمند است و این ایثار تنها در سایه ایمان و عبودیت پروردگار بارور می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) عنوان کرد: ایثار بالاترین مرتبه ایمان بوده و وقتی ایمان به مرحله بالا رسید آن وقت ایثار محقق می‌شود.

 فرسود یادآور شد: علی (ع) با خوابیدن در بستر پیامبر اکرم (ص) جان خودش را برای رضای پروردگار در معرض خطر قرار داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که ما مدیون ایثارگران هستیم، تأکید کرد: کسانی که از خط ایثار و مقاومت فاصله بگیرند خداوند لباس ذلت به تن آنان می‌پوشاند چراکه تمام عزت ما در گرو ایثار است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های ایثارگران شرکت آب و فاضلاب مازندران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/86004/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول