اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

200 نفر از بازنشستگان آبفای همدان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در مراسمی از بازنشستگان ادوار مختلف شرکت آب و فاضلاب استان همدان تجلیل شد.

200 نفر از بازنشستگان آبفای همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در مراسمی در تالار آب همدان از 200 نفر از بازنشستگان ادوار مختلف آب و فاضلاب استان همدان تجلیل شد.

در این مراسم بیشتر به منظور دید و بازدید همکاران قدیمی و به یادآوری خاطرات دوران خدمات‌رسانی به مردم برگزار شده بود، تعدادی از بازنشستگان با بازگویی خاطرات همکاران خود را به آن روزها بردند و با یکدیگر آن روزها را مرور کردند.

همچنین کارشناسی در خصوص بهداشت سالمندی برای بازنشستگان نکاتی را متذکر شدند.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه تجربه سالمندان در اجرایی شدن کارها تأثیرگذار است، افزود: با نگاهی به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه تجربه پیر از شجاعت جوان بیشتر است، می‌توان دریافت که تجربه پیشکسوتان چقدر در پیشبرد کارها تأثیرگذار است.

مرتضی عزالدین گفت: همه ما می‌دانیم بازنشستگان در دوران خدمات‌رسانی خود با تمام وجود تلاش کرده‌اند که امروز ما به این جایگاه رسیده‌ایم به جایگاهی که همه را مدیون همان سالمندان و بازنشستگان امروز می‌دانیم.

وی اذعان داشت: بازنشستگان زحمات خود را کشیده‌اند و امروز ما با تجربه‌های باقیمانده از اقدامات آنها، کار می‌کنیم که این بسیار در روند رو به رشد امور تأثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: جوانان امروز باید با درک آینده خود و اینکه از چه تجربیاتی باید استفاده کنند، و با احساس وظیفه به دنبال انجام مسئولیت‌های خود باشند.

وی بهترین و بزرگترین دوره زندگی را دوره سالمندی عنوان کرد و گفت: سالمندان در این دوره از زندگی به خدا نزدیک‌تر هستند و سردی و گرمی را روزگار را چشیده‌اند.

عزالدین در پایان با بیان اینکه آبفا در امور خود از عبرت‌ها و تجربیات گذشتگان نیز استفاده می‌کند، بیان داشت: همان‌طور که گذشتگان به ما استفاده از تجربیات و عبرت‌ها را توصیه کردند ما نیز باید به نسل جوان و امروز این امور را متذکر شویم.

انتهای پیام/89003/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول