اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در اردبیل

کارخانه فرش ماشینی در مشگین‌شهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین کارخانه فرش ماشینی استان اردبیل در مشگین‌شهر با ظرفیت تولید 20 تخته در روز به بهره‌برداری رسید.

کارخانه فرش ماشینی در مشگین‌شهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر عصر امروز در مراسم افتتاح این کارخانه اظهار داشت: با راه‌اندازی کارخانه فرش ماشینی علاوه بر رونق اقتصادی منطقه شاهد اشتغالزایی 40 نفر به صورت مستقیم و ده‌ها نفر به صورت غیرمستقیم هستیم.

سیدحمید عباداللهی با یادآوری اینکه این واحد در شهرک صنعتی مشگین‌شهر راه‌اندازی شده و شاهد توسعه فازهای بعدی آن هستیم، ادامه داد: قرار است به همت مجری این طرح سال آینده ظرفیت تولید به 70 هزار متر مربع برسد تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، بخشی از محصولات نیز صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه به همت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری 4 میلیارد تومانی فعالان این حوزه راه‌اندازی شده و قطعاً توسعه فازهای بعدی آن می‌تواند زمینه‌ساز یک تحول و توسعه همه‌جانبه باشد.

عباداللهی در ادامه تصریح کرد: با حضور سرمایه‌گذاران و همچنین فعالان اقتصادی در عرصه‌های مختلف در سال تولید ملی فرصتی فراهم می‌آید تا زمینه‌ها و بستر مطلوب برای رونق اقتصادی و تقویت جبهه تولید ملی فراهم آید، به شرط آنکه سرمایه‌گذار را به هر نحو ممکن ترغیب و تشویق کنیم.

این مسئول عنوان کرد: تمام دلسوزان منطقه مشگین‌شهر آماده هستند تا در نهایت توان و قدرت خود از سرمایه‌گذاران حمایت کنند که در این زمینه حتی از آوردن اشخاص در قالب پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین حمایت قاطع صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: مشگین‌شهر امروز در مسیر توسعه خود به توانمندی و مراقبت از سرمایه‌ها نیازمند است و انتظار داریم بیش از هر زمان دیگر راهکارهای مطلوب برای تقویت و توسعه همه‌جانبه سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر مؤلفه اول در جذب سرمایه‌گذار را ایجاد بازار رقابتی مناسب همراه با سودآوری توصیف کرد و ادامه داد: ایجاد حفظ اعتمادآفرینی و همچنین صیانت از سرمایه‌های اولیه فعالان این حوزه می‌تواند در کارگشایی امر سرمایه‌گذاری بسیار مؤثر و مفید باشد.

عباداللهی گفت: ما با توانمند کردن جبهه تولید داخلی می‌توانیم هم از خروج ارز و هم وابستگی به برخی کالاها بی‌نیاز شویم تا زمینه توسعه و دستیابی به استقلال واقعی نیز بهتر از گذشته فراهم آید.

وی ابراز امیدواری کرد که با حرکت‌های مثبت و حمایت همه‌جانبه متولیان و مسئولان، این شهرستان همچنان در مسیر عمران و آبادانی و توسعه واقعی گام بردارد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول