اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

ارسال 450 اثر به جشنواره مد و لباس گلستان + تصاویر

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از زنان ارائه فراخون، بیش از 450 اثر از داخل و خارج استان به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ارسال شد.

ارسال 450 اثر به جشنواره مد و لباس گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ربابه فرخیان عصر امروز در حاشیه داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از مجموع این آثار، 150 اثر مانتو اجتماع و 50 اثر پوشش سر ارسال شدند.

وی ادامه داد: 100 اثر مربوط به پوشاک محلی، 40 اثر مانتو مجلسی و 110 اثر به صورت طراحی متناسب با موضوع جشنواره هستند.

 

دبیرخانه دائمی جشنواره و نمایشگاه مد و لباس تشکیل شد

مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان، ساعت 9 صبح بیست و هشتم بهمن‌ماه با حضور مسئولان آغاز به کار می‎کند.

فرخیان با بیان اینکه جشنواره فوق تا پنجم اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد، تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و علاقمندان در صورت تمایل در ساعات 9 تا 12 و 16 تا 21 به نمایشگاه مراجعه کنند. 

به گفته وی، دبیرخانه دائمی جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

در صورت فراهم بودن شرایط این جشنواره و نمایشگاه هر سال برگزار می‎شود

مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اذعان داشت: طبق تصمیمات اتخاذ شده این جشنواره و نمایشگاه در صورت فراهم بودن شرایط هر سال برگزار می‎شود. 

فرخیان با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره بیشتر متولی امر سیاستگذاری است، از سایر ادارات و مراکز علمی در برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان تقدیر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین کار مهمی نیازمند همراهی و هم‎اندیشی ادارات مرتبط و حمایت مسئولان ارشد است، بنابراین با حمایت استاندار و مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چنین رویداد مهمی در گلستان به وقوع می‎پیوندد.

مردم بیشتر به ارزش‎های دینی در انتخاب مد و لباس توجه کنند

مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد که برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس تأثیر مهمی در رویکرد مردم نسبت به رعایت ارزش‎های دینی در انتخاب مد و لباس داشته باشد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول