اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

اختلاف‌افکنی قلب دلسوزان نظام را به درآورده است/ آمریکا حسن نیت خود را ثابت کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: اختلاف‌افکنی‌های اخیر قلب دوستداران نظام را به درد آورده است و باید در اسرع وقت به آنها پایان داد.

اختلاف‌افکنی قلب دلسوزان نظام را به درآورده است/ آمریکا حسن نیت خود را ثابت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: مذاکره با آمریکا زیر سایه فشار و تحریم معنی ندارد و در این باره نظر همه ملت ایران منفی است.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در این باره تعابیر بسیار جالبی دارد و می‌فرمایند که آمریکا تا آدم نشود و دست از خباثت و شرارت بر ندارد ایران با او هیچ مذاکره‌ای ندارد.

حیدری خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی در این سال‌ها شاهد حرکت‌های بسیار خباثت آمیزی بوده است که منشا آنها نیز آمریکا است و در شرایط کنونی نمی‌توان به این دشمن بزرگ به سادگی اعتماد کرد.

*اختلافات قلب دوستداران نظام را به در آورده است

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: اختلافاتی که در روزهای گذشته در کشور آغاز شده است قلب دوستداران نظام را به درد آورده است و باید در اسرع وقت به آنها پایان داد.

وی با اشاره به برخی دلایل وجود این اختلافات افزود: این اختلافات نشان از غفلت‌هایی است که در مدیران وجود دارد و باید غفلت‌ها را به حداقل رساند و با آنها مقابله کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران از اختلافات صدمه‌های زیادی دیده است و به این دلیل تلاش دارد که این اختلافات در اسرع وقت پایان پذیرد و همه برای رفع مشکلات تلاش کنند.

حیدری افزود: ملت ایران اسلامی در سال‌های گذشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و به این دلیل دشمن برای جلوگیری از موفقیت‌های موجود در حال برنامه‌ریزی است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی از نظر پیشرفت‌های علمی در کشورهای برتر جهان قرار دارد و دشمن از این موفقیت‌های کسب شده هراس دارد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول