اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

توسعه‌های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکید زیادی به تقویت اقتصادی کشور شده است، گفت: توسعه‌های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد.

توسعه‌های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله مجتهد شبستری بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل پنج ستاره لاله تبریز اظهار کرد: خوشبختانه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی شهرداری و نیز خدمات‌رسانی شهرداری تبریز درسال‌های اخیر در راستای افزایش سطح رفاه و تأمین آسایش شهروندان و توجه به عدالت در توسعه شهر بوده و این سطح از خدمات رسانی‌ها موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: در سایه تلاش شبانه روزی شهرداری تبریز، این شهر توسعه چشمگیری داشته و این حجم از خدمات نسبت به دهه‌های قبل چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تأثیر حداقلی رضایتمندی مردم از خدمات شهرداری را در ارتقای سطح مشارکت و همکاری آنان با این مجموعه دانست و افزود: ثمره تلاش خادمان مردم در شهرداری تبریز در همین اصل رضایتمندی متجلی است و این امر نشان می‌دهد که شهرداری در ارایه خدمات به شهر و شهروندان مسیر درستی را انتخاب کرده است.

آیت الله شبستری همچنین با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکید زیادی به تقویت اقتصادی کشور شده است، گفت: توسعه‌های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: تا قبل از انقلاب هیچ فعالیت عمرانی مهمی در داخل کشور صورت نگرفته بود اما به لطف این واقعه عظیم هم اکنون شاهد تحولات عمرانی مهمی در شهر ها و حتی روستاهای کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان  ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در این خصوص خدمات انقلاب را نادیده می‌گیرند که اگر با دیده انصاف بنگرند خواهند دید که پیشرفت‌های عمرانی در این دو برهه از زمان با هم قابل مقایسه نیست.

آیت الله شبستری با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکیدات زیادی به تقویت اقتصادی کشور شده است، افزود: با توجه به اینکه کشور ایران از جمله کشورهای اسلامی جهان است باید طبق روایات دینی به فکر ساختارهای اقتصادی کشور و همچنین رفاه مردم بود.

امام جمعه تبریز افزود: باید شیوه‌های مدیریت اقتصادی بر طبق روایات و احادیث توسط مسئولان و مدیران کشوری به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: البته باید توجه داشت که تمام این توسعه های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌برداری از مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل 5 ستاره لاله تبریز را نشانگر عمران و توسعه تبریز اعلام کرد و گفت: هتل لاله از جمله مجتمع‌هایی است که توسط شهرداری تبریز و با مشارکت شرکت لاله ناب اجرا شده و این پروژه، سرمایه‌ای با ارزش و آبروی فردای تبریز و شهروندان آن خواهد بود و باید از عوامل اجرایی این پروژه عظیم قدردانی کرد.

امام جمعه تبریز در خاتمه سخنان خود از تلاش‌های شهردار تبریز و شورای اسلامی شهر در عمران و آبادانی شهر تبریز قدردانی کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول