اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر:

با تغییرات در کادر فنی برای گرفتن امتیاز به همدان آمدیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با حساسیت‌های موجود در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک با کادر فنی متحول شده به همدان آمدیم و امیدواریم با این شوکی که به تیم وارد شده با دست پر از همدان برگردیم.

با تغییرات در کادر فنی برای گرفتن امتیاز به همدان آمدیم

عبدالحسین غلامرضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: تیم فوتبال مردمی ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های امسال به دنبال حضور خود در بین تیم‌های بالانشین جدول رده و گروه یک این مسابقات بود، اما با اتفاقاتی که در نخستین هفته دور برگشت در کادر فنی افتاد از هدفمان دور شدیم اما با تغییراتی که ایجاد شده به دنبال موفقیت و شاد کردن دل مردم پرشور بوشهر هستیم.

وی با اشاره به استعفای عجیب و دور از حرفه‌ای‌گری احمد سنجری سرمربی قبلی این تیم افزود: بعد از باخت سنگین و داخل خانه سه بر صفر برابر تیم شهرداری یاسوج این مربی بدون اطلاع قبلی با وجود اینکه 50 درصد از مبلغ قرارداد خودش را گرفته بود از تیم رفت و تیم ایرانجوان را با بحران مواجه کرد.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اضافه کرد: بعد از این اتفاق با تشکیل جلسه اضطراری هیئت مدیره یکی از مربیان جوان و بومی استان غلامرضا دلگرم را به صورت موفق به عنوان مربی معرفی کردیم و ایشان تا اضافه شدن سرمربی جدید هدایت و تمرینات تیم را بر عهده داشت و در هفته قبل برابر شهرداری بندرعباس موفق شد یک امتیاز کسب کند.

وی تصریح کرد: بعد از بازی شهرداری گزینه‌های زیادی مد نظر باشگاه بود اما سرانجام با زوران اسمیلسکی مقدونیه‌ای و با توجه به سابقه و شناخت خوبی که این مربی از فوتبال ایران دارند به توافق نهایی رسیدیم و از شنبه عهده‌دار این مسئولیت شدند.

غلامرضازاده در پاسخ خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه چرا دو روز زودتر به همدان سفر کردند؟ گفت: با تصمیم کادر فنی به دلیل مطابقت بدنی و سازگاری با دمای سرد همدان و اختلاف سطحی که بین دو شهر وجود دارد روز سه شنبه از طریق پرواز به تهران و سپس با اتوبوس به همدان سفر کردیم تا با هم‌دمایی، مشکل تنفسی در همدان برای بازیکنان‌مان به وجود نیاید.

*در لیگ یک معضل دلالی و دوپینگ بیداد می‌کند

وی ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دیروز و قبل از ورود به همدان یک جلسه تمرینی زیر نظر زوران اسمیلسکی سرمربی جدید تیم در شهر لالجین برگزار کردیم و امروز هم با همکاری باشگاه پاس یک جلسه تمرینی عرق‌گیری در چمن مصنوعی سعیدیه انجام دادیم و برای بازی فردا آماده می‌شویم.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یادآور شد: تا قبل از حضور در همدان در حدود 30 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از بازگشت از همدان 10 درصد از تعهدات مالی باشگاه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در لیگ یک معضل دوپینگ و دلالی بیداد می‌کند، بیان کرد: نظارت شایسته و با قدرت در لیگ یک طی این 16 هفته که فصل امسال گذشته از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دیده نشده است و اگر به همین منوال و با بی‌تفاوتی مسئولان فوتبال پیش برود قطعاً در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن نسل‌های زیادی از جوانان خوب این مملکت خواهیم بود.

غلامرضازاده ابراز امیدواری کرد: با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم ایرانجوان و حضور زوران اسمیلسکی، امیدوارم بتوانیم مثل سال گذشته موفقیت‌های خوبی را کسب و امسال به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم ایرانجوان بوشهر در حال حاضر با کسب 23 امتیاز در رده ششم جدول گروه یک قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم ایرانجوان بوشهر میهمان تیم پاس همدان است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول