اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

افزودن 12 کتابخانه مشارکتی به فضاهای کتابخانه‌ای اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از افزوده شدن 12 کتابخانه مشارکتی به فضاهای کتابخانه‌ای شهرستان اهواز خبر داد و گفت: سرانه‌ها در اهواز در حال افزایش است.

افزودن 12 کتابخانه مشارکتی به فضاهای کتابخانه‌ای اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این کلانشهر اظهار داشت: فضاهای کتابخانه‌ای در شهرستان اهواز در حال افزایش است و به این دلیل سرانه فضای کتابخانه‌ای در حال تعالی است و به این بخش امیدوار هستیم.

وی افزود: رشد سرانه فضای کتابخانه‌ای باید به همراه بهبود کیفیت مطالعه در شهرستان باشد و به این دلیل باید در راستای کاهش مشکلات در این بخش گام برداریم و با فرهنگ‌سازی در راستای مطالعه مفید قدمی مثبت در این باره برداریم.

فدعمی تاکید کرد: در حال حاضر این تعداد کتابخانه‌ها و فضاهای تعیین شده در سامانه در حال ثبت هستند و در این باره شاخص‌های آماری شهرستان اهواز در این باره به حد استاندارد نزدیک می‌شود.

* به زودی کتابخانه کوثر افتتاح می‌شود 

رئیس شورای اداری شهرستان اهواز اظهار داشت: کتابخانه کوثر شهرستان اهواز در شرایط کنونی آماده بهره‌برداری است و بخش‌هایی از فضاسازی محوطه این کتابخانه باقیمانده است که در اسرع وقت با رفع این مشکلات این کتابخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

فدعمی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی این کتابخانه با همکاری سازمان قطار شهری اهواز احداث شده است و در حال گذراندن مراحل پایانی ساخت است.

وی درباره این کتابخانه تاکید کرد: این کتابخانه با زیربنای 700 متر مربعی ساخته شده است و همه امکانات مورد نیاز این کتابخانه نیز تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کتابخانه کوثر شهرستان اهواز در روز‌های پایانی فروردین ماه سال 1388 تخریب شد و قرار شد تا به جای آن کتابخانه‌ای ساخته شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول