اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه سال‌ جاری در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی فارس گفت: جشنواره افسران جوان جنگ نرم نیمه دوم اسفند ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حمیدرضا اشرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت سایبری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با توجه به منویات مقام معظم رهبری و به منظور حضور موثر در فضای مجازی، ایجاد انگیزه و زمینه مناسب در راستای شناسایی و به کارگیری نیروهای ارزشی در فضای مجازی و همچنین توسعه محتوای الکترونیکی اقدام به برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم می‌کند.

دبیر جشنواره افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی استان فارس ابراز داشت: جشنواره افسران جوان جنگ نرم نیمه دوم اسفند ماه امسال با هدف شناسایی، معرفی و قدردانی از حوزه سایبری برگزار می‌شود.

وی ایجاد انگیزه در جوانان به ویژه دانشجویان از طریق رقابتی کردن فضا، آشنایی با سلایق و فنون سایبری جدید و شناسایی سایت و وبلاگ‌های برتر بسیج دانشجویی را از اهداف دیگر این جشنواره دانست.

مدیر فضای مجازی و سایبری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و توسعه توانمندی‌های دانشجویان در تولید محتوای الکترونیکی و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی از دیگر اهدافی بوده که در جشنواره افسران جنگ نرم مورد توجه قرار گرفته است.

اشرفی ادامه داد: فراخوان جشنواره افسران جنگ نرم از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری سی‌ام بهمن ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به بخش‌های ویژه جشنواره افسران جنگ نرم بیان کرد: جنگ نرم، بیداری اسلامی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر بخش‌های ویژه این جشنواره هستند.

دبیر جشنواره افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: وبلاگ، سایت، انیمیشن، کلیپ، بازی‌های رایانه‌ای، مقالات در حوزه جنگ نرم، رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای محورهای اصلی جشنواره افسران جنگ نرم هستند.

اشرفی تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند در این جشنواره شرکت کنند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان فارس می‌توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان ابراز داشت: دانشجویان، دانش‌آموزان، طلبه‌ها، اصحاب رسانه و... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را در مهلت مشخص شده ارائه دهند.

انتهای پیام/2448/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول