اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

کشف 304 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: طی دی ماه سال جاری 304 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف 304 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: اهداف شوم دشمنان موجب کاهش سن اعتیاد، شیوع مواد اعتیادآور، افزایش اعتیاد میان جوانان و بانوان و همچنین شیوع مصرف میان دانشجویان شده است.

وی با اشاره به عوامل بروز بزهکاری، بی‌بندوباری، و اعتیاد در جامعه، افزود: ضعف عزت نفس، ناتوانی در بیان احساسات و فقدان مهارت‌های عاطفی موجب گرایش جوانان به الکل و مواد مخدر می‌شود.

اکبری با بیان اینکه علل افزایش اعتیاد در بین بانوان و کنترل آن باید بررسی شود، تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده علل گرایش بانوان به اعتیاد عمدتاً شامل افزایش مهاجرت دانشجویان به استان‌های مختلف، تبلیغ مواد مخدر در سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها در موضوعات لاغری، پارتی‌های شبانه و رقابت‌های اجتماعی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با بیان اینکه در دی ماه سال جاری 304 کیلو و 92 گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده، ادامه داد: بیشترین میزان کشفیات مربوط به هرویین، کوکایین و تریاک بوده است.

این مسئول اذعان داشت: کشف هرویین در این ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 1915 درصد افزایش کشف داشته و این میزان در تریاک هشت درصد افزایش بوده است.

وی در پایان متذکر شد: دستگیری 388 نفر توزیع کننده مواد مخدر و 168 نفر نگهدارنده که مجموعاً 602 نفر بوده از دیگر آمار پلیس مبارزه با مواد مخدر در دی ماه است.

انتهای پیام/61012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول