اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابراهیم‌زاده:

بازی دشواری برای آلومینیوم بود/برای پیروزی به بندرعباس آمده بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی نفت تهران گفت: هر چند که قبل از این فکر می‌کردم بازی سختی داشته باشیم اما بازی برای آلومینیوم دشوارتر بود.

بازی دشواری برای آلومینیوم بود/برای پیروزی به بندرعباس آمده بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم زاده پس از تساوی نفت تهران برابر آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: بازی دشوار و سختی بود و همانطور که پیش از مسابقه گفته بودم شرایط سختی را تجربه می‌کنیم اما فکر می‌کنم بازی برای تیم آلومینیوم دشوارتر بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردند و نتوانستند به گل تبدیل کنند. خود را آماده کرده بودیم که در لحظات پایانی به پیروزی دست یابیم. فوتبال نزدیک و درگیرانه‌ای داشتیم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. باید فرصت‌های خود را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران افزود: با اضافه شدن رضا نوروزی،هادی شکوری و چند بازیکن دیگر می‌توانیم نتایج بهتری در آینده بگیریم در مجموع فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا برای پیروزی در این دیدار حاضر شده بود، تصریح کرد: ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم اما برای رسیدن به پیروزی نباید امتیاز از دست بدهیم. مسلما برای برد آمده بودیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید نفت گفت: میثم حسینی در خط دفاعی بدون اشتباه ظاهر شد. محسن یوسفی نیز که به عنوان یار ذخیره به میدان آمد آمادگی کاملی نداشت و او هم یک ضربه سر به بیرون زد. امین منوچهری نیز بازی خوبی ارائه داد.

سرمربی نفت در خصوص جابجایی بازیکنانش یعنی ایمان موسوی با میثم حسینی و امین منوچهری از استقلال یادآور شد: نمی‌دانم تا کی باید به این سؤال پاسخ بگویم. شما بروید همان رسانه‌های خودتان را بخوانید ببینید من چه اندازه در این مورد صحبت کردم لطف کنید سؤال تکراری نپرسید.

ابراهیم‌زاده در مورد جایگاه نفت در پایان فصل تاکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم این موضوع بستگی به شرایط هم دارد. شما ببینید آیا همه می‌توانند در دانشگاه حاضر شوند و کسانی که حاضر شدند می‌توانند نمره بیست بگیرند. همه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول