اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خبرگزاری فارس قهرمان مسابقات گلف جام رسانه‌‌ها شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های گلف جام رسانه‌ها با قهرمانی خبرگزاری فارس در بخش تیمی همراه شد.

خبرگزاری فارس قهرمان مسابقات گلف جام رسانه‌‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دوره رقابت‌های گلف جام رسانه‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور 14 تیم در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، در بخش تیمی مردان خبرگزاری فارس به عنوان قهرمانی رسید و ایپنا و پرس تی وی دوم و سوم شدند. در بخش تیمی زنان نیز نسیم آنلاین، پرس تی وی و روزنامه ایران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های انفرادی زنان محیا شهسواری (نسیم آنلاین)، زهره یزدی (پرس تی وی) و سوسن صادقی (روزنامه ایران) در بخش زنان و بهروز عباسپور (پرس تی وی)، ابوطالب جدیدی (باشگاه خبرنگاران جوان) و محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق (خبرگزاری فارس) در بخش مردان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

آرش پویان‌مهر رییس انجمن مینی گلف ایران و رئیس فدراسیون آسیایی مینی گلف در این خصوص گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر رسانه های ورزشی کشور با ورزش مینی گلف، این جام با حضور 14 تیم در دو بخش مردان و زنان و با پشتیبانی شرکت پارس مهر برگزار شد.

پویان مهر افزود:این رویداد ورزشی که با استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه مواجه شد، زمینه را برای برگزاری مجدد این رقابت‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول