اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

ساخت انبار‌های امدادی در سنندج آغازشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از آغاز ساخت انبارهای امدادی در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: احداث انبار امدادی در شهرستان سروآباد و دیواندره هم در حال اتمام است.

ساخت انبار‌های امدادی در سنندج آغازشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آرش لهونی ظهر امروز در همایش تجلیل از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر کردستان در سنندج خدمت داوطلبانه و حضور بی‌طرفانه را یکی از اصول اساسی در شکل‌گیری نهضت بین‌المللی صلیب سرخ خواند و اظهار کرد: افراد داوطلب بدون هیچ‌گونه چشم داشت مادی تخصص و توانمندی خود را در راستای اهداف جمعیت هلال احمر به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در ایران 90 ساله شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در ایران بسیار سریع شکل گرفت و اکنون به جایگاه مطلوبی دست‌ پیدا کرده است.

وی به بیان علت شکل‌گیری سریع جمعیت هلال احمر در ایران  پرداخت و بیان کرد: چون اصول اساسی صلیب سرخ کاملا مطابق با تعالیم اسلامی و هم چنین منطبق بر فرهنگ ملی ما بود این جمعیت در کشورما به سرعت شکل گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در نهضت بین‌المللی صلیب سرخ بر خدمت‌رسانی به نیازمندان بدون توجه به مذهب و نژاد آنها تأکید شده است.

لهونی اضافه کرد:خداوند در قرآن کریم فرموده که نجات دادن یک انسان از مرگ به مانند نجات بشریت است و این نشان از تفاوت قائل نشدن برای خدمت‌رسانی به انسان‌های محتاج است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی و انبارهای امدادی در سنندج از چند ماه قبل شروع شده و احداث این انبارها در سروآباد و دیواندره نیز در مرحله اتمام قرار دارند.

وی خواستار اختصاص بالگرد امداد هوایی به کردستان شد و بیان داشت: در زمستان سال گذشته برای نجات جان افرادی در روستاهای استان مجبور به استفاده از بالگرد امداد هوایی استان کرمانشاه بودیم و داشتن این بالگرد یکی از نیازهای اساسی جمعیت هلال احمر استان کردستان است.

انتهای پیام/79003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول