اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

سال گذشته هم فاصله بسیاری با صدر داشتیم / مهاجمان آرامش بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سال گذشته هم در این ایام فاصله بسیاری با صدر جدول داشتیم و با یکی دو نتیجه مثبت باز هم مدعی نخست قهرمانی می‌شویم.

سال گذشته هم فاصله بسیاری با صدر داشتیم / مهاجمان آرامش بیشتری داشته باشند

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: به نظر من بازی بسیار خوبی را در برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و با شانس‌های زیادی که ایجاد کردیم به هیچ عنوان سزاوار شکست نبودیم.

وی تصریح کرد: مشکل تیم را در عدم گلزنی می‌بینم و به ویژه در نیمه نخست که شانس‌های بسیاری داشتیم و نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و این عدم گلزنی هیچ سودی برای تیم ما ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به اعتقاد من در خط دفاعی دچار ثبات شده‌ایم و یک دروازه‌بان با تجربه را نیز کسب کرده‌ایم که امنیت را به تیم می‌دهد.

وی ادامه داد: با وجود عدم گلزنی در خط حمله از بازیکنان خود راضی هستم چراکه با میل و انگیزه زیادی بازی کردند و در صورتی‌که یک یا دو موقعیت تیم ما به گل تبدیل می‌شد سرنوشت ما تغییر می‌کرد.

کرانچار با بیان اینکه در حال حاضر فاصله زیادی با صدر جدول نداریم تصریح کرد: سال گذشته در همین مواقع نیز فاصله زیادی با صدر جدول داشتیم و حتی ممکن است استقلال در بازی با سایپا هم پیروز شود اما اطمینان دارم با یکی دو نتیجه مثبت باز هم کاندیدای نخست قهرمانی می‌شویم.

وی با اشاره به شهاب گردان تأکید کرد: این دروازه‌بان همیشه از شرایط ملی‌پوش بودن برخوردار بوده و بیش از 200 بازی در لیگ انجام داده و ما هم به طور حتم با آوردن چنین بازیکنی تیم خود را تقویت کرده‌ایم و در 10 دقیقه پایانی بازی با فولاد هم گردان توانست بازی بسیار خوبی را از خود ارائه کرده و جلوی گلزنی تیم حریف را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مهاجمان خوبی داریم، ادامه داد: آنها بازی رو به جلویی را ارائه می‌دهند و شانس‌های گلزنی بسیاری را ایجاد می‌کنند اما مانند برونو سزار مهاجمی شش‌دانگ نیستند و از آنها انتظار داریم در هنگام زدن ضربه نهایی با آرامش بیشتری کار کنند و این عدم آرامش در تیم ما در حال حاضر وجود دارد.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول