اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی البرز:

طرح پیشگیری از تنبلی چشم در البرز با موفقیت اجرا شد

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی البرز گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم که به مدت یک ماه و تا پایان آبان در این استان اجرا شد، موفقیت‌آمیز بوده و دستاوردهای بسیاری داشته است.

طرح پیشگیری از تنبلی چشم در البرز با موفقیت اجرا شد

مهران مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهمی که اجرای آن بر عهده اداره کل بهزیستی استان‌ها قرار دارد، بررسی بینایی کودکان سه تا شش بوده که طی سال‌های گذشته در کشور و همچنین البرز اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این طرح امسال نیز در استان البرز و همزمان با سراسر کشور یعنی از ابتدای ماه آبان به مدت یک ماه اجرا شد که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده و دستاوردهای خوبی داشته است.

* تست بینایی حدود 50 هزار کودک در البرز

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه تعداد کودک در این ماه مورد آمایش و تست بینایی قرار گرفتند، گفت: هنوز آمارها به صورت دقیق استخراج نشده و باید گزارش‌ هر یک از واحدهای فعال تجمیع و سپس نتایج اعلام شود.

مسعودی ادامه داد: البته بر اساس بررسی‌های کلی که انجام شد به این نتیجه می‌رسیم که حدود 50 هزار کودک البرزی در این طرح مشارکت داشتند.

وی متذکر شد: برای اجرای هر چه بهتر طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان سه تا شش ماهه البرز 23 پایگاه فعال بودند و تلاش‌های بسیاری برای اجرای هر چه بهتر طرح فوق انجام دادند.

مسعودی در پایان اظهار داشت: زمان اجرای طرح فوق تا پایان آبان ماه تعیین شده و به پایان رسیده است، اما اگر احساس کنیم که نیاز به زمان بیشتری وجود دارد، ممکن است زمان آن را تمدید کنیم که تا به امروز چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/ 2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول