اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

عملکرد اماکن ورزشی بخش خصوصی در زمینه حجاب ضعیف است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: در مراکز ورزشی بخش خصوصی وضعیت نابهنجاری گزارش شده که نیازمند بررسی و پیگیری توسط ستاد ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

عملکرد اماکن ورزشی بخش خصوصی در زمینه حجاب ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در جمع اعضای ستاد ویژه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خراسان‌رضوی اظهار داشت: نظارت و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت طرح عفاف و حجاب در ادارات و دستگاه‌ها تا امروز نواقصی داشته که باید در جهت رفع آن تلاش کرد.

وی افزود: در وهله نخست نسبت به وظایف خصوصی و عمومی در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید برداشت صحیح و درست داشته باشیم.

غفاری با بیان اینکه ارزیابی‌های صورت گرفته در طرح عفاف و حجاب دستگاه‌ها از نواقصی برخوردار بوده خاطر نشان کرد: یکی از اصول مهم در مبحث نظارت و بازرسی، بازدید از محیط کار اجتماعی دستگاه‌ها و تاثیر آن در محیط کار اجتماعی است.

وی تصریح کرد: برای مثال برای بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه هنری در این طرح نباید ساختمان اداری حوزه هنری را مورد بازدید قرار داد بلکه محور بازدید باید محیط کار اجتماعی آن چون سینما و آمفی تئاترها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی یکسانی شرایط برای تمام شهرستان‌ها را امری نادرست توصیف کرد و افزود: در شرایطی که در برخی شهرستان‌های کوچک، بی‌حجابی معنا و موضوعیتی ندارد، نباید همسان با کلانشهری چون مشهد به آن پرداخت.

غفاری یادآور شد: در مراکز ورزشی بخش خصوصی وضعیت نابهنجاری گزارش شده که نیازمند بررسی و پیگیری توسط ستاد ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی از 16 شهرستان در سطح خراسان‌رضوی که گزارشات خود را ارائه کرده‌اند یاد کرد و گفت: در مجموع 27 شهرستان، فقط 11 شهرستان گزارشات خود را ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/70003/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول