به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسدبیگی در حاشیه ملاقات عمومی با مراجعان و خانواده مددجویان زندان مرکزی استان کرمانشاه اظهار داشت: پاسخگویی بهموقع و با رویگشاده باعث رضایتمندی مراجعان میشود هر چند ممکن است به دلیل موانع قانونی نتیجه مطلوب حاصل نشود.
اسدبیگی ادامه داد: اگر خود را بهجای اربابرجوع قرار دهیم و به عنوان مراجع و مخاطب به حوزه کاری خود نگاه کنیم، در راستای پاسخگویی به آنها و حل مشکلات حداکثر تلاش را به عمل خواهیم آورد.
اسدبیگی نظرسنجی از اربابرجوع و بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات آنها را در بهبود روند کار و تصمیمگیریها موثر دانست.
مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر انتقادپذیر باشیم و از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی پیدا کنیم میتوانیم در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر تلاش کنیم و به انتظارات مردم بهتر پاسخ دهیم.
وی رعایت حقوق شهروندی، حفظ حرمت و شخصیت مخاطبان، جلب رضایت و تکریم اربابرجوع را از جمله اهداف اصلی زندانها دانست.
وی افزود: اطلاعرسانی، تعریف، ترسیم و ارائه روش انجام کار در حوزههای مختلف اداری باعث تسهیل در انجام خدمات و مانع سردرگمی و طولانیشدن امور مخاطبان میشود.
اسدبیگی برای تسهیل در انجام خدمات بهرهگیری از همه امکانات تبلیغی و اطلاعرسانی از جمله ارائه خدمات الکترونیکی را موثر عنوان کرد.
انتهای پیام/2700/ع/ض1002