اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست بانک مازندران:

پست بانک با بانکداری روز ایران برابری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست بانک مازندران گفت: 10 هزار نقطه محروم روستایی در مازندران زیر پوشش پست بانک قرار دارند که تا پایان برنامه پنج ساله توسعه کشور به رقم 16 هزار می‌رسد.

پست بانک با بانکداری روز ایران برابری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بهزاد امیریان صبح امروز در مراسم افتتاح پست بانک کجور با بیان اینکه ماهیت اصلی پست بانک خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در برخی کشورها پست بانک‌ها رشد قابل توجهی کردند به طوری که در اروپا جزو بزرگ‌ترین بانک‌ها محسوب می‌شوند.

امیریان افزود: در ایران حدود 11 سال از عمر پست بانک می‌گذرد و با توجه به برخی محدودیت‌ها توانسته سیر تکاملی خود را سپری کند.

وی ادامه داد: 10 هزار نقطه محروم روستایی در مازندران زیر پوشش  پست بانک قرار دارند که تا پایان برنامه پنج ساله توسعه کشور به رقم 16  هزار می‌رسد و این گامی در راستای خدمت به مردم است.

مدیرکل پست بانک مازندران اظهار داشت: عملکردها به سمتی برده شد و تمام سیستم‌های الکترونیکی در آن ایجاد شد که اکنون پست بانک با بانکداری روز ایران برابری می‌کند و حتی از برخی بانک‌ها نیز جلوتر هستیم.

وی در ادامه به پست بانک شهر پول کجور اشاره کرد و گفت: پست بانک کجور با تلاش تمام مسئولان این منطقه و نماینده مردم نوشهر و چالوس در این منطقه ایجاد و راه‌اندازی شد و از ابتدای فعالیت نیز تمام خدمات آن به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

امیریان در پاسخ به درخواست استقرار دستگاه «پین پت» در کجور خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دو دستگاه «پین پت» در بخش کجور  نصب می‌شود و نخستین دستگاه ATM پست بانک در کجور نصب و خدمات بانکداری برای مردم کجور انجام می‌شود.

مدیرکل پست بانک مازندران ابراز داشت: نگاه ما به کجور به صورت ویژه و خاص است تا از طریق خدمات پست بانک در این منطقه بخش زیادی از محرومیت‌ها زدوده شود.

وی تصریح کرد: حمایت ما از کجور نسبت به سایر مناطق مازندران بسیار ویژه است و تسهیلات لازم برای توسعه اقتصادی و شکوفایی و ایجاد بسترهای تولیدی و اشتغال به این منطقه اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل پست بانک استان مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 میلیون تراکنش بانکی داشتیم، عنوان کرد:  99 درصد خدمات پست بانک در راستای خدمت‌رسانی به مردم است و دراین بین هر چند منابع جمع‌آوری شده چشمگیر نبود اما در بین بانک‌های مازندران در خدمت‌رسانی به مردم اولین هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی پست بانک در بخش کجور فراتر از کل مازندران خواهد بود، افزود: تمامی خدمات در واحد پست بانک در کجور نظیر خدمات الکترونیک، اینترنت بانک، پرداخت سود سهام، یارانه، انتقال وجوهات و ... بدون کمترین محدودیت در دسترس مردم کجور قرار می‌گیرد.

بخشدار کجور نیز گفت: استقرار پست بانک در کجور حرکت بسیار خوب و ارزشمندی بود که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مربوط در این حوزه را در کجور حل کند.

سید نادر موسوی‌زاده افزود: آورده 8 پروژه پرورش ماهی در بخش کجور در این پست بانک استفاده شد و این پست بانک نو پا در کجور نیاز به حمایت ویژه است که امیدواریم این امر نیز در ادامه محقق شود.

وی از استقرار پایانه خودپرداز بانکی در کجور خبر داد و بیان کرد: مقدمات اولیه نصب خودپرداز انجام شد و این خودپرداز درحال حاضر نیاز به حمایت ویژه دارد.

موسوی‌زاده اظهار داشت: ظرفیت‌های کجور بسیار بالا است و بنابراین نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در شهر پول کجور هستیم.

به گزارش فارس، مدیرکل پست بانک مازندران در پایان وعده پرداخت وام به مسئول پست بانک کجور برای توسعه خدمات این شعبه را داد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول