اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 آبان ماه

368 دانش‏آموز دامغانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: از 24 آبان ماه، 368 دانش‏آموز دامغانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

368 دانش‏آموز دامغانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسن مرتضوی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور شهرستان دامغان اظهار کرد: 368 دانش‏آموز دختر سال دوم دبیرستان شهرستان دامغان در قالب درس آمادگی دفاعی از 24‌ آبان ‌ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند. 

وی گفت: خط ریلی از مبدأ که شهرستان دامغان است تا مقصد اندیمشک در نظر گرفته شده و از اندیمشک تا محل اسکان دانش‏آموزان اعزامی، اتوبوس‌ در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: کاروان اعزامی در مدت دو روز حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‌های شلمچه، هویزه، شرهانی و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

مرتضوی ادامه داد: این کاروان را 85 نفر از عوامل اجرایی از جمله روحانی و پاسدار، امدادگر، راوی، فیلمبردار، خبرنگار، فرهنگی آموزش و پرورش، مدیر کاروان، مسئولان اتوبوس و طلبه همراهی می‌کنند.

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی، کتابخانه سیار و اجرای مسابقه‌های پیامکی در طول مسیر از جمله خدمات فرهنگی است که به دانش‏آموزان ارائه می‏شود.

مرتضوی عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان با دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: جلسات متعددی با مدیران مدارس، ستاد اجرایی راهیان نور و فرمانداری دامغان برای برگزاری مطلوب‌تر اردوهای راهیان نور برگزار شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول