به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی، یونس فاتح در آیین اختتامیه نخستین جشنواره معرفی روابط عمومیهای برتر ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای آذربایجانشرقی با اشاره به اطلاعرسانی به موقع و سریع در ادارات و سازمانها اظهار کرد: وظایف روابط عمومی در ادارات و سازمانها نباید به نصب چند پلاکارد در مناسبتهای مختلف بسنده و محدود شود، بطوریکه باید با تبادل اطلاعات درونسازمانی و برونسازمانی در ارائه خدمات به مردم ارزیابی و در اختیار مدیران فوق قرار گیرد.
وی در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجانشرقی و واحدهای تابعه گفت: روابط عمومیها نقطه امید برای جامعه هستند و انتظار میرود عملکرد و خدمات انجام یافته به نحو مطلوب اطلاعرسانی شود تا مورد ارزیابی مردم به عنوان خدمات گیرنده قرار گیرد.
فاتح ارتباط مستمر روابط عمومی ادارات شهرستانی با روابط عمومی استان و حتی خبرگزاریها و نشریات را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ما نظام مکتبی و فرهنگی است و باید بتوانیم از ظرفیتهای موجود استفاه و باعث بوجود آمدن تحولات روحی در انسان در بعد زمان و لحظهها باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تفویض اختیارات لازم به معاونان و مسئولان شهرستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز کاهش زمان رسیدگی پروندههای مشاغل سخت و زیانآور به 11 روز، حاکی از ارزش دادن به مردم برای حل و فصل مشکلات آنان است و موجب پویایی و حرکت در اداره کل و شهرستانها شده است.
در این جشنواره که در سالن همایشهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی برگزار شد دو تن از اساتید، علوم ارتباطات و اصول خبرنویسی مطالبی در ارتباط با جشنواره ارائه کردند.
در این جشنواره روابط عمومیهای شهرستانهای اهر، شبستر و تبریز به ترتیب رتبههای اول تا سوم را به خود اختصاص داده و روابط عمومیهای شهرستانهای مراغه و بناب به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کردند.
انتهای پیام/ع30/ف4004