اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران:

بعضی با ذره‌بین دنبال پیدا کردن اختلافات مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بعضی از افراد مغرض با ذره‌بین در پی پیدا کردن اختلافات مسئولان و بزرگنمایی آن هستند.

بعضی با ذره‌بین دنبال پیدا کردن اختلافات مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل ظهر امروز در نشستی صمیمی با پیشکسوتان و ورزشکاران گچسارانی که در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: مشورت در هر کاری کارساز و راهگشا بوده، اگرچه مسئولان و مدیران قشرهای گوناگون بیان‌کننده مشکلات و موانع هستند، اما شنیدن درددل‌ها، مشکلات و درخواست‌ها از زبان اهالی آن گروه‌ها مثمرثمرتر است.

اداره کردن کارخانجات پیچیده راحت‌تر از اداره کردن ورزش است

وی با مقایسه اداره کردن کارخانه ان جی ال 900 پازنان و ورزش با بیان اینکه اداره کردن ورزش و مواجه شدن با مشکلات ورزشی کاری بسیار سخت و دشوار است، افزود: کارخانه ان جی ال 900 پازنان از جمله پردردسرترین و پرفشارترین کارخانجات در سطح کشور بوده که از تکنولوژی پیچیده و در نوع خود بی‌نظیری در حوزه مهندسی شیمی برخوردار است.

پاکدل ادامه داد: تأسیسات این کارخانه قدیمی و فرسوده بوده و اداره کردن این کارخانه با سختی صورت می‌گیرد و هزینه بر بشکه و هزینه زحمت بر بشکه در شرکت نفت گچساران افزون بر 10 برابر دیگر شرکت‌ها در سطح کشور است، اما با این همه اداره کردن آن برای ما از اداره کردن ورزش راحت‌تر و آسان‌تر است.

ورزش ماجرا و حواشی عجیبی دارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: مقوله ورزش دارای ماجرا و داستانی عجیب و پرحاشیه است که هر کسی از گوشه‌ای یک قسمت از آن را در دست گرفته و می‌کشد.

پاکدل به عنوان مثال از راه‌اندازی یک تیم فوتبال و روانه کردن آن به مسابقات سخن گفت و تصریح کرد: در صورت تشکیل یک تیم فوتبال و روانه کردن آن به مسابقات، هفت خوان رستم که هیچ باید از هفتاد خوان رستم گذشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به ورزشکاران تأکید کرد: در هر شرایطی انگیزه خود را حفظ کنید و امید خود را از دست ندهید و اگر در راه رسیدن به اهداف خود دچار وفقه یا مشکلی شدید، آن را به حساب کسب موفقیت در دراز مدت بگذارید.

پاکدل با اشاره به اهمیت ورزش از دیدگاه خود ابراز داشت: ممکن است برای رایزنی در حوزه تولید سه بار به تهران سفر کرده باشم، اما در حوزه ورزش بیش از پنج بار به تهران سفر کرده‌ام و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت ورزش در شرکت نفت گچساران است.

مدیرکل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: تنها راه پیشرفت و توسعه ورزش گچساران، خارج کردن ورزش از حیطه و وابستگی به نفت است.

ورزش با گچساران بدون نفت پیشرفت می‌کند

پاکدل ادامه داد: به همین خاطر معتقد هستم نه تنها در ورزش، بلکه در همه مقوله‌ها گچساران بدون نفت پیشرفت خواهد کرد.

وی همدلی، وحدت و انسجام را مهم‌ترین عامل پیشرفت و توسعه در همه مقوله‌ها از جمله ورزش دانست و بیان داشت: مقابل هم ایستادن، علیه همدیگر حرف زدن، تلاش‌های مثبت دیگران را خنثی کردن از جمله حرکت‌های منفی بوده که سبب تخریب و عدم موفقیت در هر مقوله‌ای می‌شود و دود آن تنها در چشم مردم گچساران می‌رود.

وی خطاب به برخی افراد سودجو و مغرض گفت: اگر دل شما برای گچساران می‌سوزد، همدلی و وحدت تنها راه نجات بوده از تخریب و مقابل هم ایستادن و علیه همدیگر صحبت کردن پرهیز کنید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: اگر مسئولی با مسئول دیگری اختلاف دارد و قادر به حل اختلاف آنها نیستید، به اختلافات آنها دامن نزنید و نقاط اشتراک آنها را تقویت کنید.

پاکدل با بیان اینکه در گچساران نقاط اشتراک زیادی وجود دارد، عنوان داشت: در نهایت تأسف در گچساران مدت زیادی است بر نقاط اختلاف همدیگر به شدت کار می‌شود و برخی با ذره‌بین در پی جستجوی اختلافات مسئولان با یکدیگر برای بزرگنمایی هستند.

وی متذکر شد: تنها نتیجه این کارها از بین رفتن زمان و فرصت مناسب برای پیشرفت و از بین رفتن زمان برای پاسخگویی به برخی شایعات، دروغ‌ها و خبرهای بی‌اساسی است که توسط بعضی افراد مغرض انتشار پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول