اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین همایش گرامیداشت روز جهانی غذا صورت گرفت

آغاز فعالیت دهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در اصفهان

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، مواد اولیه، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعت نان ظهر امروز در محل نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

آغاز فعالیت دهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، مواد اولیه، تجهیزات و ماشین آلات صنعت نان، گز، شیرینی و نوشیدنی‌ها با بیش از 120 شرکت‌کننده از واحدهای برتر صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان اصفهان و همچنین استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، گلستان، گیلان و هرمزگان آماده بازدید عموم است.

در این نمایشگاه انواع نوشیدنی‌ها، چای، فرآورده های لبنی، نان، آرد، گز و ماشین آلات ساخت گز، مواد غذایی، ماکارونی و سبزیجات، انواع روغن‌های گیاهی، حیوانی، دانه های روغنی، انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و آجیل، حبوبات و خوار و بار، خرما، فرآورده های طبیعی حلال، عسل، زعفران، گلاب، بیسکوییت، اسنک و کلوچه، ترکیبات و افزودنی‌های مجاز خوراکی، مکمل‌های غذایی، ادویه، غذاهای آماده و فرآورده های پرورده، ماشین آلات بسته‌بندی و عمل آوری مواد غذایی، ماشین آلات نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات نگهداری مواد غذایی برای نمایش عرضه می‌شود.

حضور واحدهای برتر صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان اصفهان و معرفی و تجلیل از این واحدها و ادغام دو نمایشگاه تخصصی صنایع غذائی و شیرینی، شکلات و نوشیدنی‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، برگزاری کلاس‌های آموزش ایمنی و بهداشت فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به جامعه توسط معاونت غذا و دارو و با همکاری انجمن صنفی مسئولین فنی و آموزش طبخ غذای سالم به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از جمله برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است همچنین ساعات بازدید 15 الی 21 تعیین شده و نمایشگاه تا هفت آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول