اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی که از 26 مهرماه آغاز شده بود صبح امروز به کار خود پایان داد.

چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌رضا عمیدیان صبح امروز در اختتامیه چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از چند ماه گذشته برای برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان به مناسبت نکوداشت هفته تربیت‌ بدنی برنامه‌ریزی صورت گرفت و این نمایشگاه به خوبی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خراسان جنوبی را ارائه توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی و سمن‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان و آشنایی مردم با این رشته‌ها و سمن‌ها عنوان کرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اجرای برنامه‌های شاد و اهدای جایزه به بازدیدکنندگان و علاقمندان را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: استقبال جوانان و به ویژه خانواده‌ها از این نمایشگاه بسیار عالی بود.

عمیدیان حضور جوانان و عموم مردم را بسیار عالی دانست و گفت: در این نمایشگاه رشته‌های نوین ورزشی برای تنوع بخشیدن به نمایشگاه به عموم علاقمندان و ورزشکاران معرفی شد و افراد بسته به علاقه خود در رشته‌های مختلف در این نمایشگاه ثبت‌نام کردند.

وی از حضور فعال هیئت‌ها و سمن‌ها در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نزدیک به 70 غرفه از هیئت‌ها و سمن‌ها در نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان به مدت چهار شب فعالیت خود را به مردم ارائه کردند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه تلفیق بخش‌های سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان سابق است که در قالب رشته‌های ورزشی و سمن‌های مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند.

در پایان از مسئولان غرفه‌های برتر چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول