اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر درآمد کم

فتیله‌ای‌ها دل کودکان جهرمی را شکستند

خبرگزاری فارس: گروه تلویزیونی عموهای فیتیله‌‌ای با اعتراض از استقبال نکردن مردم از آنها از اجرای برنامه خودداری کرده و دل کودکان جهرمی را شکستند.

فتیله‌ای‌ها دل کودکان جهرمی را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، جشن بزرگ کودک و خانواده با حضور گروه سه نفری عموهای فیتیله‌ای قرار بود بعد از ظهر امروز در سالن شهید فرجام جهرم برگزار شود که این برنامه با حضور نیافتن این هنرمندان منجر به تعطیلی شد.

عموهای فیتیله‌ای که در یکی از هتل‌های جهرم ساکن بودند به محض اطلاع یافتن از استقبال کمتر از 200 نفری مردم و کودکان این شهر از حضور در مراسم خودداری کرده و حاضر به اجرای برنامه نشدند.

مسئولان اجرای این برنامه که از یک طرف با درخواست 15 میلیون تومانی گروه فتیله رو‌به‌رو بوده و از طرف دیگر با استقبال نکردن مردم از این برنامه، به خاطر قیمت بالای بلیط مواجه شده بودند پس از تماس‌های مکرر با یکی از اعضای این گروه با جواب رد آنها رو‌به‌رو شده و مجبور به تعطیلی برنامه جشن بزرگ کودکان و خانواده شدند.

همچنین مردم و کودکان داخل سالن با مطلع شدن از عدم حضور هنرمندان مورد علاقه‌شان که ساعت‌های طولانی منتظر حضورشان بودند با ناراحتی از این اقدام گروه فتیله به اعتراض پرداخته و نظم سالن شهید فرجام جهرم برای ساعاتی به هم خورده شد.

این بی‌نظمی تا ساعاتی ادامه پیدا کرد و سرانجام با حضور نیروهای امنیتی و پلیس از شدت آن کاسته و منجر به آرامش در سالن شد.

این در حالی است که هنرمندان این گروه چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جهرم از اجرای برنامه فیتیله محبت و سرکشی به روستاها و مناطق محروم خبر داده و این کارشان را موید این مطلب که ایران فقط تهران نیست دانستند.

یکی از این هنرمندان فیتیله‌ای در این زمینه گفته بود: ما در فیتیله محبت تلاش کردیم تا خیران دوباره به کمک نیازمندان بیایند و هرکس به اندازه وسع خود به نیازمندان کمک کند و سعی ما بر این است تا مهر و عطوفت و کمک و یاری به دیگران منتقل شود.

به گزارش فارس، قبل از این نیز برنامه جشن کودک خاله شادونه در جهرم به علت‌های مشابه تعطیل شد و کودکان جهرمی ناکام از اجرای برنامه‌های به اصطلاح شاد هنرمندان مورد علاقه‌شان شدند.

به نظر می‌رسد عدم وجود مدیریت صحیح در اجرای این‌گونه برنامه‌ها توسط مسئولان امر سبب ایجاد بی‌نظمی و اختلال در این برنامه‌ها می‌شود.

امیداریم که تجربه سه برنامه پیاپی و ناموفق اخیر هنرمندان مطرح کشور در شهرستان جهرم با برگزاری برنامه‌های از قبل برنامه‌ریزی شده و با مدیریت صحیح و مناسب جبران شده تا مرهمی بر دل شکسته کودکان و نسل آینده‌ساز این خطه از ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول